Het bloedverlies na afloop is een heel ander verhaal helaas.. daarom nu nog wakker. Om 23:00 begon het flink te bloeden. Grotere stolsels kwamen er nog uit. Voelde minder lang en groot dan de floep eerder op de avond. Denk dat mijn lichaam toen zichzelf pas echt goed is gaan reinigen. Rond 1 uur doorweekt. Had gelukkig een vuilniszak en handdoek eronder. Kleding doorweekt en alles verschoond . Voelde het op de wc druppen de hele tijd. Rond half 2 wilde ik zelf even controleren weer op de wc. Alleen voorkant verband was flink wat bloed. Omdat ik wilde checken of het niet veel erger zou worden half uur later schone ingedaan. De stolsels zijn minder aan het worden nu denk ik. Iig kleiner. Ook minder idee dat het leeg loopt. Lig voor de zekerheid met handdoek tussen mijn benen in bed. Ik noteer alles in een logbestand zodat ik het morgen goed kan navertellen. Ik had het bloedverlies zo heftig echt niet verwacht. Het is schrikken. Voelde mij een zielig suf vogeltje op het toilet .. buikpijn is aan het minderen heb ik het idee. Hopelijk slaap ik nog wat.
Meid wat naar voor je. Ik heb precies t zelfde meegemaakt.. Ik heb vorige week cyotec genomen, maar waarschijnlijk heeft het bij mij niet voldoende losgemaakt. Minimaal bloedverlies gehad. Vandaag opnieuw echo en is het dan idd niet weg dan curettage.. Ik vind nu vooral het wachten erg moeilijk en duurt zo lang.. Succes en sterkte
Jij ook heel veel sterkte Anneke. Besef zelf nu pas hoe veel impact een miskraam heeft. Wat er allemaal bij komt kijken ook. Ik zal duimen voor je dat je niet alsnog een curettage moet. Heb ook een echo vanmiddag en hoop gewoon dat het leeg is nu. Succes ook!
Wat een verhaal nog! Dat is even schrikken. Ik hoop voor je dat er geen curretage meer nodig is en de tabletten netjes hun werk doen Goed dat je een logboekje bij houdt, heb ik ook gedaan. Zo kun je goed vertellen hoe het gegaan is. En ja, vergeet de impact van de MK niet..
Klinkt hebtig iris! Hoop voor je dat alles achter de rug is en dag je een 'schone' echo krijgt vanmiddag. Gaat er wel iemand met je mee? Anneke ik herken me ook in jou verhaal. Hoop ook voor jou dat je baarmoeder schoon is, ondanks het weinige bloedverlies.. Sterkte en succes meiden! Laten jullie weten hoe het was?
Hier is alles eruit. Mijn man was weer mee als steun. Er zat nog wel wat bloed maar de gyn vertrouwde erop dat mijn lichaam dit laatste restje er zelf ook nog uit krijgt. Ze voelde nog in de baarmoedermond. Deze was nog een beetje open en vloeide nog. Kan dat ik nog wat kleinere krampen heb. Deze keer zou het wel meer lijken op een ongesteldheid volgens haar. Voor de zekerheid over 2 weken nog een echo. Deze keer een onvriendelijke gyn. Ze begon pas met inlezen over wie ik was en waarom toen wij naar binnen geroepen werden. Lange stilte dus in het begin. Ook bij de inwendige echo pijnlijker dan haar voorganger. Meer stug. Had ook het idee dat ze vond dat ik mij aanstelde met het vertellen over het vele bloedverlies. Heb daarom de volgende afspraak gemaakt bij een andere. Daar kan ik het dan hopelijk goed mee afsluiten en heeft hij nog tijd voor al mijn vragen. Hoe was het bij jou Anneke?
Sterkte Iris, Ik heb bij m'n 2e miskraam ook cytotec gebruikt en was ook geschrokken van het enorme bloedverlies en de vele stolsels die ik verloor. Hopelijk is het bloedverlies inmiddels al wat minder. Welke gynaecoloog had je vandaag? Ik zit nl ook in Breda in het ziekenhuis.
Heey Nou zoals verwacht.. vruchtzakje zit er nog in zijn geheel in. Bij het maken vd afspraak voor curettage vh kastje naar de muur gestuurd. Behoorlijk boos geworden. Gewoon geen duidelijkheid. Uiteindelijk vandaag bloed geprikt en gesprek anesthesist gehad. Ze konden vandaag geen afspraak meer inplannen dus word morgen gebeld. Waarschijnlijk lukt het niet meer voor het weekend en ze hopen binnen 1 week. Nou toen was ik echt ff boos. Zit er emotioneel beetje doorheen.. ben boos, verdrietig.. ik wil het gewoon afsluiten
@ShallY , ik had Koudstaal. Nare naam ook voor zo'n beroep. Misschien had ze gewoon haar dag niet hoor. Kan natuurlijk ook altijd. @anneke. Heel veel sterkte. Je wil gewoon duidelijkheid en dat wachten is frustrerend. Helemaal logisch dat je boos bent. Heb ook in je andere topic gereageerd.
Fijn dat alles er uit is, klinkt misschien stom maar dat wil je toch. Wel balen dat de gyn zo onvriendelijk was, die mensen vergeten volgens mij soms dat het voor ons niet dagelijkse routine is. Fijn dat je volgende afspraak bij een andere gyn is. Die is hopelijk wat begripvoller.