Hallo, Ik heb een zoontje van 5 week + 3 dagen oud. de laatse tijd na elke voeding komt er weer voeding uit zijn mondje lopen,soms komt er nog wat uit zijn mondje twee uur na het voeden.Hij drinkt wel erg gulzig moet ik zeggen. Maar zet hem wel altijd even recht op voor een boertje en die komen er ook gewoon goed uit .Ik geef hem nu bijna al drie week flesvoeding van Friso normaal. Maar wat kan ik tegen het spugen doen want zo krijgt hij wel minder voeding binnen natuurlijk. Ik hoop dat u mij wat advies kunt geven. Gr Jessica
Het kan met de gulzigheid te maken hebben. Misschien eens een iets kleinere speen proberen. Dat hij twee uur later nog wat melk terug gefft heeft meestal te maken met een rest-melk wat niet verteerd is. Als het minimale hoeveelheden zijn hoef je er verder niets mee. Ilja
Hallo, Bedank voor uw snelle reactie. Ik heb de kromme difrax fles en de speen zat er bij maat s, is er dan nog een kleinere speen. Groetjes Jessica.
Volgens mij is dat één van de kleinste spenen. Maar ik weet dat niet zeker. Laat hem anders ook goed tussendoor boeren. Ilja