Hallo dames , mijn naam is Angelique moeder van 2 prachtige kids waar 12 jaar verschil in zit . Me oudste is 13 en de jongste een jaar . Om een lang verhaal kort te houden ik ben geopereerd en heb nog 1 eileider welke gesloten is . Dat is inmiddels 10 jaar geleden . Wij zijn in de medische molen beland en na 8 jaar ploeteren zwanger geworden van de jongste . Nu is het zo dat we graag nog een derde zouden willen maar we weten dat dit op de natuurlijk weg niet zou gaan . Nu is het zo dat ik afgelopen jaar een hele regelmatige cyclus heb 32 dagen en nu al 6 dagen overtijd . heb een test gedaan op 1e dag overtijd deze was negatief . Mijn cyclus is deze maand heel raar ik had bloedverlies 6 dagen na mijn laatste menstuatie niet veel enkele druppeltjes . ook 3 dagen voor mijn nod paar druppeltjes bloed verloren nog nooit gehad . Nu dus 6 dagen overtijd morgen ga ik weer testen . maar is dat herkenbaar bij iemand en was je toen wel of niet zwanger ? ondanks gesloten eileider ?
ja idd dat hoop ik ook alleen vanavond al dan weer heel sterke ongi krampen en denk ik nou daar komt het en dan toch niet pfff .. hoop dat er iemand is met soortgelijke ervaring... pffff kreeg zelfs op facebook te horen van iemand nou je zal wel in de overgang zitten daar werd ik even beetje pislink van .. overgang omdat je 6 dagen overtijd bent terwijl je normaal een regelmatige cyclus hebt van 32 dagen pfffff volgens mij probeerde die mij gewoon een rotgevoel te bezorgen ..
Die druppels bloed voor je nod kunnen ook een ovulatiebloeding betekenen. Je bent dan dus nog niet overtijd maar moet nog een dag of 4 tot je nod
Ja ik. Maar wel 2x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap met alle gevolgen van dien. Mocht je dus wel positief testen let hier dan heel goed op.
helaas geen wondertje voor ons , voordat ik wou testen was ik al ongie .. nu weer verder concentreren op mijn afvallen en hopelijk na de zomer weer beginnen met ICSI . Bedankt dames voor het meedenken .