Sorry dames dat dit rond etens tijd moet haha, maar moet het even kwijt. Ik was vanaf donderdag niet meer naar de wc geweest terwijl ik normaal elke dag 1x moet. (vandaag pas weer) Het was zo hard als steen.... Ook had ik afgelopen week, ik geloof ook donderdag hele erge pijn in me buik, soort van krampen, heel apart. Ik weet dat ik in me vorige zwangerschap ook veel last had van obstipatie, maar niet zo vroeg al.... Ik moet de 28e ongv. ongesteld worden, heb vorig weekend wel 2 dagen bruin bloed verloren. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben ga ik een test doen.... Maar is er iemand bekend met obstipatie voordat zij wisten dat ze zwanger waren? of in het hele begin van de zwangerschap last hebben gehad van obstipatie?
Nee, hier ook niet. Juist eerder omgekeerd, allemaal iets zachter juist. Maar het kan natuurlijk zomaar wel een teken zijn, spannend!
Ik had zover ik weet er geen last van bij mijn dochter. Je zou vandaag al eens een testje kunnen wagen, je weet het maar nooit
Zowel harder als zachter kan komen door de toename van progesteron die je sowieso na de eisprong hebt, als ik het goed heb onthouden. Progesteron maakt je spieren wat slapper en dat heeft dus ook invloed op de kringspieren om je darmen...
Nope. Donderdag een test gedaan negatief. Vanochtend krampjes, om 8:00 donkerrood/bruin bloed verlies bij het afvegen weer, inlegkruisje ingedaan maar rest de dag niet gebloed. Blijf het vreemd vinden allemaal...
Jaa... ik vind het ook apart. Gisteravond verloor ik weer wat bloed, dit keer was het echt rood, dus s nachts maandverband in, maar weer de hele nacht niks en overdag ook niet. Als ik maandag nog niet "echt" ongesteld ben en de test weer negatief is, bel ik inderdaad effe de huisarts.