Het is een beetje een gekke vraag. Ik ben de laatste dagen erg winderig en heb een beetje opgeblazen gevoel. Zijn dat kwalen van een zwangerschap?? Ik weet nog niet of ik zwanger ben. 15 nov is mijn NOD. Ook heb ik af en toe steken net onder m'n ribben, maar dat zal wel geen kwaal zijn denk ik?? of toch wel?? Ik ben zo nieuwschierig..Daar heb ik toch ook echt geen geduld voor!!
Ho LadyW, tja en nu komt alweer zo'n antwoord dat je eigenlijk niet wil horen..................het kan echt van alles zijn...........stom hé..... Enige troost is dat we allemaal geen geduld hebben om te moeten wachten tot eindelijk die 2 stomme weken om zijn...... Ik hoop echt voor je dat het raak is en dat dit voor jou een zwangerschapssymptoom is!!! Succes met wachten!!!
Dit antwoord had ik ook eigenlijk helaas al wel verwacht...pff wachten is niets voor mij hoor gelukkig is het bij mij geen 2 weken meer . 15 nov is mijn NOD. Dus op z'n vroegst zal ik de 12e of 13e gaan testen. nog 4 a 5 dagen dan haahah..
Helaas is dit voor mij een teken dat ik ongesteld ga worden... (Balend met een opgezwollen buik zonder baby...) Maar natuurlijk hoop ik ook op wat anders!!! Lfs, Ansj.
Had ik ook altijd last van vlak voor ik ongesteld moest worden.. T kan inderdaad ooooveral van komen! Van ongi tot verkeerd gegeten tot zwanger.. geen pijl op te trekken helaas!