Vloeien

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door chocotof, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Lieve meiden,

Ik ben bijna 4 weken geleden bevallen van een heerlijke zoon. Gelukkig vloei ik niet heel veel maarr.. Ik begreep dat het op een gegeven moment van kleur verandert en niet bruinig moet worden? Ik bloed helderrood, lijkt meer op een menstruatie. Ik heb verder geen pijnen over overmatig veel bloeden. Weet iemand of dit normaal is?

Groetjes chocotof

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Als je het niet vertrouwd kun je altijd de vk bellen he! Ik heb tot een week of 6/7 gevloeid en het was altijd helder rood, het werd alleen steeds iets minder tot het over was.

Gefeliciteerd met je zoon en geniet!!!

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier werd het wel bruinig op het eind ;) nergens last van gehad verder

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Hier werd het na een week of 5, 6 bruinig, daarvoor ook gewoon helderrood.

5. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Bedankt voor jullie reacties!

6. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Ik heb ook even een vraagje over het vloeien. Ik verlies al een tijdje nog voornamelijk wondvocht (geelachtige afscheiding) maar ik heb steeds na een paar dagen weer wat lichtrood bloed erbij zitten. Dan heb ik meestal ook last van menstruatie-achtige klachten. Herkent iemand dit? Weet iemand hoe lang het 'vloeien' dan nog aanhoudt?

7. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Missy: ik heb geen idee eigenlijk, sorry. Misschien heb je alweer een eisprong gehad? Ik zeg ook maar wat!

Ik heb bij de eerste 6 weken echt helderrood gehad, daarna geelachtig. Vervolgens duurde het een paar maanden voordat menstruatie op gang was.

Nu vloei ik ook nog helderrood. Was een paar dagen geelachtig en nu ineens weer rood. Zo jammer..

Deel Deze Pagina