Lieve meiden, Ik ben bijna 4 weken geleden bevallen van een heerlijke zoon. Gelukkig vloei ik niet heel veel maarr.. Ik begreep dat het op een gegeven moment van kleur verandert en niet bruinig moet worden? Ik bloed helderrood, lijkt meer op een menstruatie. Ik heb verder geen pijnen over overmatig veel bloeden. Weet iemand of dit normaal is? Groetjes chocotof
Als je het niet vertrouwd kun je altijd de vk bellen he! Ik heb tot een week of 6/7 gevloeid en het was altijd helder rood, het werd alleen steeds iets minder tot het over was. Gefeliciteerd met je zoon en geniet!!!
Ik heb ook even een vraagje over het vloeien. Ik verlies al een tijdje nog voornamelijk wondvocht (geelachtige afscheiding) maar ik heb steeds na een paar dagen weer wat lichtrood bloed erbij zitten. Dan heb ik meestal ook last van menstruatie-achtige klachten. Herkent iemand dit? Weet iemand hoe lang het 'vloeien' dan nog aanhoudt?
Missy: ik heb geen idee eigenlijk, sorry. Misschien heb je alweer een eisprong gehad? Ik zeg ook maar wat! Ik heb bij de eerste 6 weken echt helderrood gehad, daarna geelachtig. Vervolgens duurde het een paar maanden voordat menstruatie op gang was. Nu vloei ik ook nog helderrood. Was een paar dagen geelachtig en nu ineens weer rood. Zo jammer..