Philips avent bewaarbekers

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door A1988, 7 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Wij hebben gister bewaarbekertjes gekocht om de afgekolfde moedermelk mee te kunnen bewaren in koelkast/vriezer. Naast dat ze belachelijk duur zijn (volgende keer toch maar eerst eens kijken naar een goedkoper alternatief) hebben wij een probleem. We krijgen de deksel er niet meer af! Het heeft een nachtje in de koelkast gestaan en toen ik vanochtend de melk wilde geven kregen wij (ik en mijn man) de deksel er met geen mogelijkheid vanaf. Is er een foefje voor? Of zijn dit gewoon prutdingen?

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Het zijn draaideksels, misschien dat daar iets mis gaat? Ik heb nooit problemen gehad met de deksels, vond ze erg fijn.

3. sepherine

sepherine Niet meer actief

Dit dus ...
    Ik gebruik ze nu nog voor groentehapjes etc , vind het heel fijne bekers

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Je moet opletten dat als je de bekers vast draait en los draait dat je het niet te strak doet en dat je het bekertje niet inknijpt, dan zuigt het namelijk vacuum :D
    Vaak is het ook zo dat als je teveel kracht zet bij het opendraaien dat het dan niet lukt, dus probeer het bekertje zo licht mogelijk vast te houden en meer kracht te zetten op het dekseltje.

Zelf vind ik ze erg fijn om te gebruiken, maar je moet wel net ff weten dat je niet in t bekertje moet knijpen bij het dicht draaien

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    mijn ervaring is ook dat je ze niet te dicht moet draaien. Terwijl dat wel je neiging is. Maar ze sluiten het beste als je ze rustig dichtdraait met zo min mogelijk kracht.
    Ik vind ze het geld waard, ze nemen in de kast nauwelijks ruimte in, maar je kan er wel veel mee doen. Enige jammere is dat ze bij ons nu roze zijn ivm in de afwasmachine met pastasaus.

6. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    We hebben hem door! Dank jullie wel voor de tips!

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    vind ze ook ideaal, al lekken ze heel soms wel dus toch nog ff diepvrieszakje erom heen bij vervoeren :)

idd wel jammer dat ze roze worden door wortel of pasta saus! :(

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb het ook een keer gehad... Kon zo een hele melkvoeding ( ouch! ) weggooien!
    Maar sindsdien niet meer voorgekomen.

9. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    @lievemamatrix: hier dus ook, terwijl ik veel moeite moet doen om uberhaupt wat te produceren. Deed best een beetje pijn ;)

10. kuiken1985

kuiken1985 Actief lid

21 sep 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een tip ik vul de bekers met melk en vries ze in, als het bevroren is haal ik het er uit en warm ze met mn handen wat op en laat de melk ijsklomp zo in een diepvrieszakje glijden. Zo kan ik de bekers steeds opnieuw vullen want ze zijn idd prijzig;)

Deel Deze Pagina