winderigheid........ en andere symptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by moiss, May 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Sinds een paar dagen heb ik last van extreme winderigheid. Normaal heb ik ook niet hele rustige darmen maar nu slaat het echt alles.
    Mag zodra ik krampen voel ook rennen naar de wc, hahaha lekker verhaal he?

Verder ben ik al een paar dagen erg misselijk. Komt in vlagen. Werd zelfs misselijk van zijn parfum.... Mag hij ook echt niet meer op.
    Geen pijnlijke borsten, wel ontzettend pijn onder in de rug (heb ik ook voor ik ongi moet worden)
    Moe,ik ben zo moe, maar dat kan ook door het weer komen toch?

Nog 5 dagen voor mijn NOD.
    Had vanochtend al eigenwijs getest maar zoals ik al dacht, negatief. Was gewoon lekker eigenwijs.

Geen trek of juist ineens heel veel.
    Zal het nu toch iets anders zijn dan een griepje? Of moeten we helaas weer opnieuw proberen?

Wat denken jullie? Iemand ervaring hiermee?

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Je zit nog 5 dgn voor nod

je kan idd na de bevruchting (innestelling) al kwaaltjes krijgen

winderigheid en boeren viel me op
    zou over 2 dgn nog eens testten als die negatief is nog geen probleem dan zit je 3 dgn voor nod

geen bloed is moed en aangezien je 5 dgn voor nod zit zou ik nog niet eens denken aan de volgende ronde!

3. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks smiley3.
    Wat kun je jezelf toch gek maken he?
    We blijven ongeduldig wachten :)

Boeren is hier ietsje minder maar wel meer dan normaal.
    Vooral
    Die misselijkheid blijft aanhouden. En een constant gevoel van krampen die ik normaal pas 1 dag voor mijn NOD heb...
    Dus heb het gevoel dat ik op ontploffen sta. Hahaha
    Kortom een gek gevoel wat ik niet beter kan uitleggen.

4. Muisjuh

Muisjuh Lid

Dec 23, 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi moiss

hier ook 5 dagen voor waarschijnlijke nod, ik weet niet wanneer eisprong is of is geweest maar als ik uitga van 25 dagen dan nu 5 dagen voor nod, ik ook vanmorgen getest ook negatief, Ik heb sinds 4 dagen iedere dag hoofdpijn, kokhalzen, moe, en dingen ruiken vies die ik normaal niet vies vind ruiken.. ook heb ik steekjes bij rechter eierstok en soms zeurende buikpijn ook wat vreemde afscheiding met wat draadjes, Gister zag ik zelfs een streepje bloed in het slijm..

We lopen dus als het goed is gelijk met de nod..

5. XLizzy

XLizzy Actief lid

Feb 15, 2013
    127
    0
    0
    Ik weet niet goed wanneer mijn ei is geweest en komt... ik ga uit van 28 tot 38 dagen..
    Afgelopen vrijdag ineens overgeven ( nu niet meer)
    Kan niet meer goed naar de wc.. boodschap 2 hihi
    brandende ogen en droog ppff
    misselijk vooral in de ochtend en als ik in bed lig
    rommelende dramen en windjes laten kan ik ook wel haha..

Wat een rot periode he als je niet anders kan dan wachten...

Ik duim met jullie mee :D

6. XLizzy

XLizzy Actief lid

Feb 15, 2013
    127
    0
    0
    Ow ja en moe ontzettend moe..
    Ik kan nu al weer slapen hoor... en ben gewoon vrij geweest...

7. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, wat fijn dat jullie hebben gereageerd. Dan zijn we toch niet zo alleen he? Ik ga juist heel goed af. Een beetje te goed. De misselijkheid wil niet bepaald zakken en de steekjes blijven ook. Ik voel me vooral anders dan normaal. Voller. Hahaha zo moeilijk om
    Uit te leggen he?
    En dan denk ik weer dat ik het me vast allemaal in mijn hoofd haal.
    Wij hebben allebei zoiets van: het komt wanneer het komt. Hahaha maar zulke dagen zijn toch wel erg vervelend hoor! Wachten, wachten en nog eens wachten. Heel vervelend.
    Wanneer gaan jullie testen? Hebben jullie ervaring met die vroege testen?

8. XLizzy

XLizzy Actief lid

Feb 15, 2013
    127
    0
    0
    Ik had de eerste zwangerschap een vroege gedaan die van prodictor ofzo.. die gaf negatief... die van CB met indicator gaf wel zwanger aan en de weken..
    Heeeel bijzonder.. Die van prodictor gebruik ik noooiitt meer. Ook ga ik niet meer vroeg testen.. word helemaal gek van een postieve test.
    Ik probeer het zo lang mogelijk te rekken.. is ie positief kan ik het ziekenhuis bellen en hoef ik niet meer zo lang te wachten.

Wil je vroeger gaan testen?

9. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Ik had ook al die kwaaltjes. Mooi dat ik ongesteld werd, geen pijl op te trekken...:( sorry...
    Hoop dat het bij jou beter uitpakt en wel iets moois betekent hoor! Succes met wachten!!!!

10. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat wachten zo verschrikkelijk!!! Dus aan de ene kant heel graag! Maar aan de andere kant weet ik dat bij een negatieve uitslag ik toch nog meer ga testen totdat ik ongesteld word. Hoop stiekem dat ik al wat eerder voorzichtig blij kan zijn.
    Ik las al wat rare berichten over predictor.
    Ik snap wat jij bedoelt ook heel goed hoor... Is ie positief moet je zo lang wachten tot je bevestiging krijgt in het zh....
    Soms maak ik me wel zorgen hoor... We zijn nog niet zo lang bezig maar wat als het niet lukt? Kan me daar zo gek om
    Maken. Maar ja, het blijft een wonderbaarlijk iets he?
    Wat jij beschrijft is hier hetzelfde. Heb alleen nog niet overgegeven. Wanneer ga jij testen?

11. XLizzy

XLizzy Actief lid

Feb 15, 2013
    127
    0
    0
    Ja ik denk echt pas rond 23 mei. Ik kan het gewoon niet meer....
    Wij zijn nu al 13 maanden bezig. En binnen deze tijd heb ik 4 keer een mk gehad. Vertrouwen in mijn lijf is een beetje weg. Wij zijn ook al onderzocht in het ziekenhuis en ze kunnen niks vinden. We hebben gewoon domme pech gehad...
    Ik word helemaal gek omdat het niet blijft plakken.
    Ik kan me voorstellen dat de wens groot is en mensen ongeduldig zijn. Maar ik denk dat ik liever ongeduldig ben dan wat ik nu heb moeten mee maken. Maar voor allebei de situaties is wat te zeggen.

Ik zit erg te denken of ik het van het weekend doe.. vrijdag is dag 28. Maar ik ben vaker teleurgesteld dus ik hoop dat ik kan wachten tot de 23e.. dan ben ik echt echt overtijd. Wanneer is jou NOD?

12. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is de 18de (zaterdag).
    O jee dat is naar. Wat erg voor jullie om dat mee te maken.
    Hier 2 nichtjes die hetzelfde hebben meegemaakt. Maar zijn nu beiden trotse mama! Gek he dat ze niets kunnen vinden. Ik hoorde dat ze daar wel onderzoek naar willen doen. Maar ja. Daar hebben we nu niets aan he?
    Mag ik vragen hoe ver je in je zwangerschap was? Of
    Vind je dat vervelend?

13. XLizzy

XLizzy Actief lid

Feb 15, 2013
    127
    0
    0
    Nee joh vind ik niet vervelend hoor. Tis gebeurd en doodzwijgen heeft geen zin. Heb er vrede mee.
    De eerste keer 6 wkn, 2e keer 4,5 ( tel ik eigenlijk niet meer mee) 3e 11 weken en de laatste keer 5 wkn. En ondanks dat het 3 keer nog niet echt iets was heeft het me behoorlijk pijn gedaan.

Daarom wil ik eigenlijk voor de 5 weken geen test meer aanraken. haha

14. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, ja dat snap ik wel.
    En ik snap heel goed dat het je veel doet.
    Voor jou zijn het je kindjes ongeacht hoeveel weken je bent toch?

Ik ga zo hard voor je duimen!!! 28ste voor jou dus...
    Hoop dat je de komende weken goed zwanger doorkomt en dat het
    Lekker blijft plakken. Lekker een warm plekje in je buik vindt en daar de komende 9 maanden blijft zitten.

15. XLizzy

XLizzy Actief lid

Feb 15, 2013
    127
    0
    0
    Lief dat je dat zegd!

En inderdaad dat het gevoel wel zo is dat het echt je kindje is/word.

Ik hoop ook voor jou dat het snel raak is en als het raak is deze maand ff een berichtje he!? Ik duim voor je!!

16. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ga ik zeker doen. Jij ook he?

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Spannend meiden!

Over winderigheid gesproken :(:( Sinds vandaag en gister ook enorm last van, terwijl ik dat normaal nooit heb..

Maar ik heb ook prikkelbare darmen, maar de laatste tijd eigenlijk geen tot nauwelijks last van gehad... Dus hoop niet dat t daarvan komt ;)

18. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi flora01,
    Ik heb er normaal geen moeite mee maar nu is het best extreem.
    Heb altijd wel last van mijn darmen gehad (ook prikkelbaar) maar dot slaat alles. Bij jou dus ook? Wanneer is je NOD?

19. Amy12345

Amy12345 Lid

Mar 7, 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    Ik ben met vandaag erbij al 8 dagen achter elkaar met vlagen misselijk. Ben heel moe, kan de hele dag wel slapen, lust geen koffie meer, vocht vasthouden, broeken zitten strakker verder heb ik ook heel vaak trek in van alles of juist niet.

20. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier hetzelfde. Na het eten weer onderuit op de bank. Branderige ogen van vermoeidheid en misselijk van het eten...
    Wanneer is jullie testdag?

Share This Page