winderigheid........ en andere symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moiss, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XLizzy

XLizzy Actief lid

15 feb 2013
    127
    0
    0
    Hee moet je wel gaan tukken als je moe bent.. hahhaa
    Mijn ongi zit er weer op.. Nieuwe ronde nieuwe kansen!
    Hoop het zo deze ronde!

Succes!

2. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja. Hahaha maar dat is nou het gekke. Slapen
    Lukt zo slecht. Probeer middag slaapjes maar dat gaat helemaal niet. Was net even ingedommeld maar helaas weer wakker. Maar
    De oogjes gaan zo weer lekker toe.
    Nieuwe ronde voor jou.... Hoop ook dat het deze keer raak zou zijn voor je..jij ook alvast slaap
    Lekker.

3. XLizzy

XLizzy Actief lid

15 feb 2013
    127
    0
    0
    Had ik ook voor mijn NOD.
    Slapen gaat nu weer hahaha

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
    Slaap lekker :D

4. diaaan

diaaan Actief lid

17 apr 2013
    140
    0
    0
    Nee heb er nog geen last van dat m'n broeken strakker zitten. M'n bh zit idd ook niet meer zo lekker. Ik had gister trouwens wel iets apparts. We waren op visite en hun hebben een hondje en die was niet bij me weg te slaan! Continu wilde die op schoot. Van de week was ik daar ook even en toen wilde die ook al telkens op schoot en anders zit hij nooit bij mij. En later bij mijn schoonouders hetzelfde met hun hond...ik had op internet gevonden dat het ermee te maken kan hebben...dus ik wacht af...

5. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Ik meld me ook even hier. Zit nu 5 dagen voor mijn nod.
    Vanmorgen zeeer pijnlijke borsten aan de zijkant, mijn ogen branden al een paar dagen. tepelhof vergroot en droog daar onder. (sorry voor de details)
    Hoop zo dat het raak is voor ons allen!

6. mamavanpoppetje

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Oh ja, buikpijn sochtends vaak moeten plassen en de grote boodschap.

7. diaaan

diaaan Actief lid

17 apr 2013
    140
    0
    0
    Oh spannend!! Zal voor je duimen!!

8. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Spannend hoor mammavanpoppetje, ik hoop het echt voor je.
    Hier vanmorgen een testje gedaan maar negatief. Maar ik heb ook om eerlijk te zijn geen idee wat mijn cyclus is. Dus als ik volgende week nog niet ongesteld ben geworden nog maar weer een testje.

@ diaaan, Ja dat kan absoluut een teken zijn. Kinderen hebben dat vermogen ook. Bij mijn vorige zwangerschap vertelde een kindje bij mij op de groep (ik werk op een kinderdagverblijf) dat ik een baby in mijn buik had en ik had zoiets van nee hoor. Ik was ook niet bezig met zwanger worden. En ja hoor een week later zulke pijnlijke borsten dus toch test gedaan en ja hoor Ik bleek zwanger te zijn.

En het aparte is dat mijn zoontje vorige week een aantal keer tegen me zei: baby!! niet in het bijzonder naar mij toe hoor maar dat woord heeft hij nog nooit gezegd daarvoor. Heel Apart maar we blijven gewoon afwachten en probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Met nadruk op probeer!!!!!

9. mamavanpoppetje

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    @Girly1985 ooohhh spannend!!!!
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap voordat ik een testje deed heel sterk het gevoel dat ik zwanger was.Ook dat het een meisje was. Ik heb toen pas een test gedaan een week na mijn nod omdat wij er ook niet mee bezig waren.

Trouwens heb sinds gister beetje een benauwd gevoel , heel kortademig.

pfff wat een spanning zeg, n wat duren de dagen lang nu!

10. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ik lees de vraag die ik kwam stellen... Alleen 4 dagen voor NOD en omo witte test vandaag....

11. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Hier 2 dagen overtijd waarschijnlijk en test vanmorgen nog negatief.. ik heb dan wel de 14de en de 15de roze bruine slijmafscheiding gehad daarna niks meer gewoon weer heldere afscheiding.. ei kan niet want heb ovutesten gedaan 9 dagen lang.. de 30ste flinke slijmsliert gehad en volgens berkeningen de 4de mijn ei.. iemand een idee voel me ook zwanger.. maar test negatief..?

12. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot nu toe nog niets hier....
    Maar geen test in huis....
    Wordt op z'n vroegst pas dinsdag testen als de ongi tot die tijd uit
    Blijft... Wel Spannend hoor....
    Hoe is het bij jullie??

13. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas de ongi sinds net... :(
    Volgende ronde maar weer....
    Maar we gaan gewoon vrolijk verder....

14. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    #54 Girly1985, 20 mei 2013
    Laatst bewerkt: 20 mei 2013
    @ Moiss, vervelend dat je net ongi bent geworden maar nu heb je wel zekerheid en veel succes en veel plezier de komende tijd.

@ Muisjuh, Ik durf het niet te zeggen sorry tijd moet het denk ik uitwijzen.

@ allemaal,

Ik weet het niet zo goed meer. Ik kan dit voor mijn gevoel met niemand verder bespreken want ik wil mijn man niet continue belasten met mijn geklets over zwanger zijn enzo. Dus doe ik even hier mijn verhaal. Anders wordt ik gek.

Ik weet het niet meer zo goed. Mijn lichaam haalt trucjes met me uit en ik weet niet wat ik er van moet vinden.
    Ik ben sinds donderdag een soort van moe. Niet dat ik de hele tijd zou kunnen slapen hoor maar gewoon geen fut en energie hebben. Het liefst op de bank liggen en er niet meer vanaf komen.
    Ik moet heel vaak plassen. soms wel 3 of 4 keer in het uur. Verder heb ik bijna geen last meer van mijn borsten maar het wel het idee dat ze groter zijn geworden omdat mijn bh die eerst gewoon goed goed zat wel iets te klein lijkt te zijn. maar ja dat kan ook verbeelding zijn.
    Verder zijn mijn darmen op af en toe rommelen na een stuk rustiger en heb geen vervelende lucht meer in mijn darmen maar wat ik vroeger zeker 1 keer per dag naar wc moest om te poepen nu misschien maar 1 keer in de 3 a 4 dagen. Heb wel het idee dat mijn buik dikker is geworden want ik had net onder mijn ribben (weet ff niet hoe dat gedeelte heet) een kuiltje zitten ( o wat was ik trots toen ik hem ontdekte) maar die is nu weg. Ook de rond mijn navel ben ik dikker geworden voor mijn gevoel want mijn broeken vindt ik strakker zitten. Ik heb al drie keer gehad dat ik een programma zat te kijken en ik begon te janken.Mijn eetlust is bijna weg (had ik ook met vorige zwangerschap) Het is dat ik moet eten anders hoeft het niet zo van mij. Dan nog pas vaak als ik me een beetje misselijk voel worden van de trek. Vanmorgen dronk ik een kop koffie en daar werd ik misselijk van maar aan het eind van de ochtend dronk ik er nog een en toen was er weer niets aan de hand. Ik heb geen idee wat mijn cyclus is omdat ik nog niet ongi ben geworden na mijn laatste ongi toen ik gestopt was met de pil. maar als ik uit ga van 28dagen had ik het afgelopen weekend moeten worden maar tot nu toe niets. Heb al 2 keer een test gedaan zowle s ochtends en s avonds maar allebei zo wit als sneeuw.

Ik weet het niet meer ik twijfel zo aan mezelf geestelijk en lichamelijk en wordt er een beetje gek van. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val ( voor mijn gevoel ben ik een soort van lastig) maar ik moest dit ook gewoon ff van me af tikken (nu ik dit weer typ heb ik een hele grote brok in mijn keel zitten en wil ik heel graag een potje zitten janken).
    Please kunnen jullie me helpen met advies of iets. Geen idee
    Zit gewoon in een flinke dip denk ik

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi meiden,
    Hier weer even een berichtje van mij ben net ongi geworden. dus we gaan voor ronde 2 en gaan weer veel plezier beleven.
    Hoe is het met jullie?

16. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi girly1985

Hier nog steeds geen ongi.. we flinke klodders afscheiding wat nog steeds rekbaar is het wisselt zich echt af rekbaar niet rekbaar rekbaar niet rekbaar.. ik heb ontzettend borrelende darmen al sinds een aantal dagen maagzuur weeig gevoel in mijn maag en ook weinig eetlust.. ik weet het ook niet..

Wel jammer dat jij alsnog ongi bent geworden succes de volgende ronde..

Moiis ook jammer voor jou en ook succes..

Gr

17. diaaan

diaaan Actief lid

17 apr 2013
    140
    0
    0
    Nou mijn symptomen hebben me niet voor de gek gehouden!!
    Had vanmorgen gewoon een positieve test in m'n handen!!
    Kan het nog niet helemaal geloven...voor de zekerheid vanmiddag nog even nieuwe testen kopen...

18. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi Diaan,

Van harte gefeliciteerd met de positieve uitslag.

@muisjuh bij jou is het dus nog even spannend. Hopelijk snel duidelijkheid en dat het maagzuur wat minder wordt

19. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    ik heb dus ook last van winderigheid, ik zit ook verstopt ofzo..(hihi) continue plassen, ietswat gevoelige tepels..en af en toe steken in mijn borsten

opgezwollen buik, maar dat zal dan wel weer door mijn darmen komen..af en toe ook steken in mijn maag, heel gek..nooit gehad

maar al met al, kan dit ook tussen mijn oren zitten, ik weet niet ik zit ruim 9 dagen voor mijn nod..

af en toe denk ik zou het wel of niet

nou succes dames, hopelijk een vruchtbaar maandje voor ons allen

20. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Help.. ik had gister ineens een hele lange slijmsliert toen ik op toilet zat sorry hoor maar wat is dit dan nu weer zit al op dag 31 en voel me nog steeds misselijk pijn aan borsten maagzuur moe rommelende darmen en iedere dag hoofdpijn.. kun je dit soort slijm ook tijdens zwangerschap hebben?

Diaan proficiat leuk voor jullie..

Groetjes

Deel Deze Pagina