Ik weet het niet Muisjuh het zou zoveel kunnen zijn helaas. Ik denk dat het beste is om gewoon af te wachten en ik weet het NIET echt het sterkste punt voor iedereen die heel graag zwanger wil worden en daarbij ook nog eens overtijd is. Verder zou ik zelf dan om de zoveel dagen een testje doen. Mocht het na 1 of 1.5 week nou nog niet duidelijk zijn misschien kijken of er bij de huisarts een test gedaan kan worden?? Je weet het nooit. Sorry dat ik je niet meer kan helpen had het graag gedaan.
Wat is het rustig hier op dit moment. Hoe is het met iedereen? Hier is het weer spannend aan het worden. Moet 21 ongi worden heb af en toe last van me borsten en sinds een paar dagen vreetbuien vooral s avonds. Hoop dat ik me niet te gek laat maken door mijn lichaam en en te vroeg test of me dingen in mijn hoofd ga halen die er niet zijn
ik moet de 20ste ongi worden. Nog een weekje wachten. Vreetbuien had ik in de vorige cyclussen ook, nu totaal niet. Wel af en toe was last van me buik maar nu helemaal geen kwaaltjes. Vorige cyclussen had ik daar wel last van en toch ongi geworden elke keer.
Hoi Amy12345, Wat spannend ook voor jou zeg. Leuk dat we op 1 dag na gelijk lopen qua cyclus. Hoop dat wel elkaar gezellig op de hoogste houden over wat er allemaal gebeurd. Hier is het echt vaag. Heb een verslaving op dit moment aan de ceaser salade. Ik kan er zo 3 of 4 op een dag eten als ik het mezelf toelaat. (Had ik bij mijn vorige zwangerschap met leverworst trouwens.) Verder doen mijn boops steeds vaker gevoelig. Probeer er niet te veel aan te denken (al is dat wel heel erg moeilijk) want als het niet zo is dan ben ik weer teleurgesteld. Nou ja misschien ken je wel dat gevoel. Vorige maand dacht ik het ook namelijk had echt allerlei zwangerschapskwaaltjes maar uiteindelijk kwamen toch de rode duivels om de hoek kijken. We gaan het zien als mijn boops volgende week woensdag nog zo zeer doen misschien ff een testje wagen. zo`n vroege test.
ik heb 6 van die vroege zwangerschapstesten liggen waarbij je 6 dagen van te voren kan testen. Moet volgende week donderdag ongi worden dus ga denk zondag testen met zo'n test, dan is het 4 dagen van te voren.
Spannend Amy. Ik duim voor je welke testen heb je in huis ik bedoel het merk als ik vragen mag? misschien dat ik ze dan ook haal.
ik heb die van de action, van het kruidvat en van 123thuistesten die zwangerschapstesten die je bij ovulatie testen krijgt, dat zijn die extra gevoelige. En dan ook nog gewone testen van die site. Heb volop keuze welke ik zal gebruiken. Oh ja en nog ééntje van CB die aangeeft hoeveel weken je zwanger bent maar die gebruik ik pas als zo'n andere aangeeft dat ik zwanger ben.
Dat moet dan volgens mij wel voldoende testen zijn amy haha lol. Hier ga ik denk ik maandag even testen halen bij de kv. Als ik dan nog steeds gevoelige borsten heb. Al moet ik zeggen dat ik rr nu geen last van heb. Zijn van die vlagen maar heb nu wel krampaanvallen. Ach we zien wel wat er gebeurt.
Oke. Ik heb alvast testen ingeslagen bij het Kruidvat! Helaas moet ik nog wel even wachten... Ik heb een onregelmatige cyclus volgens mij, omdat ik twee maanden niet ongesteld ben geworden tot 3 weken geleden. Ik had afgelopen vrijdag mijn eerste positieve ovutest. Nu zou ik dan 5-6 dagen dpo zijn? Iemand enig idee wanneer ik voor het eerst mag testen? Ik merk zelf al wel meerdere symptomen, maar dit kunnen ook de normale hormonale verschijnselen zijn... Tot nu toe heb ik: - gevoelige tepels (direct na ovulatiedag) - trekkerig gevoel in onderbuik, ook opgeblazen en Winderig! - begin van de week krampen en steekjes in de onderbuik - lage rugpijn - zuurbranden - duidelijk donkerdere urine - reuk is versterkt Dit kan dus meerdere dingen betekenen, ik hoop bovenal dat het niet tussen mijn oren zit, hihi
Hoi Katharina, Jeetje spannend zeg. Ja ik durf eigenlijk niet goed te zeggen wanneer je kunt testen. Helemaal niet met zo n onregelmatige cyclus. Ik heb er net een beetje over zitten lezen maar het advies wat je leest is heel veel neem je langste cyclus en tel daar een paar dagen bij op. Wat je beschrijft zijn idd heel veel symptomen van een mogelijke zwangerschap maar het kan ook niet. Heel vervelend he die hormonen. Misschien zou je met een dag of 14 kunnen testen maar ja met een onregelmatige cyclus is er nogmaals niet echt een pijl om op te trekken. Hoop dat je hier iets mee kan en succes.
Net wat Girly zegt moet je van je langste cyclus uitgaan. Ik heb in ronde 4 het gemiddelde van mijn vorige 3 rondes genomen en heb me helemaal suf getest om er vervolgens achter te komen dat ik een week later ongi werd. Nu houd ik ook de langste aan omdat ik daar nu 2 rondes van gehad heb en heb ovu testen gebruikt.
Hey meiden, Graag jullie adviesIk heb afgelopen week 2 dagen last gehad van mijn borsten nu af en toe lichte vlagen van tintelende borsten vooral rechts. Verder merk ik dat mijn buik opgezet is. Kunnen natuurlijk allemaal klachten zijn van aankomende menstruatie want moet 21ste ongi worden. het viel me nu opeens heel erg op dat mijn rechter borst ook opeens veel groter is dan de ander. Nou zit ik heel erg te twijfelen of ik er een test zal doen of niet. Wat zouden jullie doen? Ik weet het niet zo goed maar mijn borsten waren altijd best gelijk dus vandaar dat het opvalt. ik heb wel een aantal andere dingen zoals heel veel trek hebben in een ceaser salade (dat at ik hiervoor zelden), Bijna iedere avond een vreetbui. What to do. Heel onzeker nu.
Ik zou nog even wachten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Zelf heb ik ook een cyclus gehad waarbij me borsten groter waren tegen de tijd dat ik ongi moest worden en dat ik elke avond wel een zak chips leeg kon eten (vaak was die ook wel voor een groot deel leeg) Het zegt jammer genoeg dus helemaal niets. Zelf heb ik met m'n vriend afgesproken dat we morgen gaan testen. Moet de 20ste ongi worden (hoop het niet natuurlijk) en heb van die gevoelige testen waarbij je 6 dagen van te voren kan testen dus ga het gewoon proberen.
Hoi amy wat spannend. Ik hoop voor jou dat hij positief is de test. En helaas weet ik idd dat je geen pijl kan trekken op de symptomen maar je gaat er zo van twijfelen. Dat is gewoon heel vervelend.in ieder geval ik duim voor je