O wat vervelend amy, heb nog wel voor je geduimd zal ik blijven doen tot die rode duivels om de hoek komen kijken (hoop voor jullie van niet natuurlijk).
Hey meiden, nou ik hoef niet eens meer te testen hoor ben helaas vannacht al ongi geworden. Dus wij gaan gezellig weer dor naar de volgende ronde.
Ach ja Ik had op een of andere manier ook wel het gevoel dat het eraan zat te komen. Maar ja op naar een gezellige volgende ronde. Wat spannend voor jou nog niet ongi. Ik blijf voor je duimen.
Hey Amy, Sorry dat ik nu pas reageer. Maar wat vervelend zeg dat je toch ongi bent geworden. Gelukkig heb je nu wel zekerheid en kun je weer gezellig klussen. Op maar de volgende ronde. Hoe is het verder met je?
hey moiss wauw gefeliciteerd. geloof het of niet maar bij mij ook maar dan 4 weken en 3 dagen. ook toevallig. hoe voel je je?
En nu krijg ik ineens kippenvel nu ik jou bericht lees! Wat geweldig!!!!! En nog even ver waarschijnlijk ook! Hahaha leuk!!!!!!! Wanneer is je eerste echo??
En hoe ik me voel? Geweldig! Maar zo gek ook tegelijkertijd! Veel Last van buik spierpijn. Hahaha vroeg wakker. Veel draaien en woelen snachts. Harde opgezette buik. Maar verder wel goed tot nu toe. En jij???
Hey moiss, Ja zou wel vet zijn als we allebei even ver zijn. Ik moet nog naar de vk bellen voor een afspraak de zwangerschap is nu eindelijk een beetje op zijn plaats aan het vallen. Heb jij al gebeld en wanneer heb jij dan je echo??? Hoe jij je voelt herken ik wel. Blij, overweldigend maar ook angstig (wat als het niet goed is), gaan we dit wel redden (financieel) al dat soort dingen gaan nu ook door mijn hoofd heen. beetje dubbel dus. Wel ben ik al vol overgave aan de logeerkamer begonnen. Onze zoon kreeg voor zijn verjaardag al een nieuw bed. (moet nog in elkaar gezet worden maar we waren nog niet begonnen aan de kamer opknappen) maar daar ben ik nu toch echt aan begonnen. Het behang is er allemaal al af dus dat is goed. Mijn symptomen zijn er niet zoveel eigenlijk. Eetlust met avondeten is een stuk groter, opgezette buik (al 2 broeken die ik niet meer comfortabel aan kan), aan het eind van de dag hoofdpijn, overdag vlagen van moeheid terwijl ik s avonds helemaal niet moe ben. Mijn borsten worden nu ook wat groter, wel grappig eigenlijk mijn ene borst is nu veel groter dan de ander maar hoop dat dat nog bijtrekt . Echt pijnlijk zijn ze nog niet.
Hoi hoi, Heb ik net een heel verhaal getypt is het verdwenen. Ik heb eigenlijk gelijk naar de VK gebeld. Soort van paniek denk ik. hahaha Dus heb de 12de een afspraak voor de 1ste echo en dan 2 weken later voor de intake. Jij al lekker aan het klussen geslagen? Hoe oud is je zoontje nu? Het gevoel wat ik heb is zo gek. Ook als ik bij mijn ouders ben. Een soort van achtbaan gevoel (als je naar beneden gaat) maar dan wel een stukje minder. Heel raar. Die eetlust is er bij mij ook ja. Vanochtend greep ik mis met de broeken. hahaha. Probeer het nog wel een beetje te verbergen maar mijn vriend zei net in de tuin dat mijn buikje wel al echt te zien is. gek he? Hoofdpijn heb ik nog niet echt. Wel buikpijn. En in de avond heel actief. Borsten zijn nog niet echt gegroeid. (wacht ik wel op, want die mogen best wat groter, hahaha) Weet je wat zo gek is? Vandaag is pas mijn NOD???? Ik heb maandag al positief getest! Zondag was het een heel licht streepje (je weet wel, in de juiste hoek, met het juiste licht) De digitale gaf aan: niet zwanger (had wel veel water gedronken) En maandag zo zwanger als wat. Vandaag toch nog maar een kruidvat test gedaan. Gewoon omdat het zo leuk is (die digitale gaan zo snel uit). Maar zo gek dat ik al zo vroeg positief kon testen.
Hey ja das idd een heel verhaal. Haha ik heb tot nu toe de verloskundige juist nog niet gebeld ivm de angst dat het nog zo vroeg is en het kan nog mis gaan etc. Maar ik denk dat ik volgende week wel ga bellen. Maar is 12 augustus niet heel snel voor een echo of bedoel je september. Ik weet het niet zo goed eigenlijk hoe dat zit. Ik kwam er bij mijn vorige zwangerschap pas achter dat ik zwanger was toen ik een week of 6/6.5 was. Door de pil heen dus ja ik ken deze onzekerheid eigenlijk helemaal niet. En moet zeggen weet ook niet of ik het nou zo leuk vindt. Mijn zoontje is sinds 8 juli 2 jaar oud. Hoop dan voor jou dat je borsten maar flink mogen groeien hahaha. Maar ja wel bijzonder idd met het testen. blijkbaar heb je veel hormoontjes. Weet je ook wanneer de innesteling of bevruchting (of hoe dat ook heet na je eisprong en het is raak) is geweest. Ik wel namelijk en dat is zo bijzonder. althans achteraf is dat het geweest. Maar had deze maand helemaal niet het gevoel dat het raak zou zijn. dus dat was best bijzonder. Tevens is het bijzonder dat op de dag van de innesteling (om het dan zo te noemen) de oma van mijn man overleed. Gister zei mijn man daarom ook: JA het leven neemt er 1 maar geeft er altijd weer 1 voor terug. Was zo mooi en bijzonder dat het dan ook binnen de familie gebeurt.
Dat is precies wat mijn oma altijd zei. Iemand gaat en iemand komt. Wel heel bijzonder hoor. Volgens mijn berekening hebben we zondag 30 voor het laatst geklust. hahaha. Maandag vruchtbare periode en 2 juli dan de eisprong. Dus ik had eigenlijk ook niet verwacht dat het raak zou zijn deze maand. Vorige maanden zo ons best gedaan. En deze maand hadden we op de dag des sprong eigenlijk allebei niet zo'n zin. hahaha door de warmte misschien? Dus ik had eigenlijk al zoiets van, naja volgende maand opnieuw proberen. De eerste echo is dan met 8 weken. De VK zei dat dit best normaal was omdat we dan gaan kijken of het hartje klopt. Dat is wel heel spannend hoor. Heb jij al nagedacht over de prenatele screening? En doe je mee met mvm? Waar kom je eigenlijk vandaan? Je bent 28? ja ik ben niet een klein beetje nieuwsgierig hoor. hahaha
Hahaha wat een vragen die ga ik morgen allemaal voor je beantwoorden maar ik ga nu slapen. Was een lange dag en morgen komt een zeker mannetje al om 7 uur haha.
Ok dan hier alle antwoorden haha. Wauw wat toevallig zie nu ook dat jou banner hetzelfde aangeeft als die van mij 4 weken en 4 dagen zwanger. Ik heb ook mijn eisprong 2 julie gehad. Wanneer was jou laatste eerste menstruatiedag? Wij hebben wel op de 1e en de 2e geklust. Ik woon in Mijdrecht. Das een beetje tussen Utrecht en Amsterdam in. Waar woon jij? En ja ik herken het van vorige maanden heel erg meebezig geweest en heb het deze maand geprobeerd een beetje los te laten en zie hier. Misschien helpt dat toch haha. Ik heb me gisteravond nog aangemeld via aanmeldformulier bij de vk. wordt binnen 3 dagen gebeld maar denk ivm weekend pas na het weekend voor een afspraak. Omdat dit mijn tweede zwangerschap is heb ik volgens hun website pas in week 13 een termijnecho en intake maar aangezien we dan op vakantie zijn probeer ik het die week daarvoor te regelen. Maar eerlijk gezegd hoop ik toch op eerder een echo. Is zolang wachten anders. Is dit jou eerste zwangerschap? Ja we hebben gedacht over de screening en dat doen we niet. Hebben we bij onze zoon ook niet gedaan omdat de kans nihil is want er komt bij ons niets speciaals voor in de familie. Aan mvm doe ik niet mee. Heb er veel dubbele berichten over gehoord en voel me er niet zo heel prettig bij. Ik wordt in september 28. Hoe oud ben jij? Zo dat is mijn verhaal en wedervragen
Ja gek he. Echt zo toevallig. Mijn laatste eerste menstruatiedag was 18 juni. Ik woon in Vleuten (vlakbij Utrecht). 13 weken is wel laat zeg. Ik zou het ook lekker die week ervoor proberen te regelen. Voor mij is het mijn eerste zwangerschap. Dus weet eigenlijk nog niet zo goed wat er nog gaat komen allemaal. Bij elk pijntje vraag ik me af of het wel goed gaat. Nu heb ik wel al een flinke buik. Mijn moeder denkt dat ik misschien wel al verder ben. Zij is zelf nog 2 keer ongi geweest terwijl ze al zwanger was van mij. Dat is wel een gek idee. Maar vorige maand gaf de test negatief aan dus dat zal wel niet. Maar als die buik nu al zo groeit dan belooft dat wat zeg. pffff. Wil het nog wel verbergen maar op deze manier ziet iedereen het heb ik het idee. Geen zomerbroekje die ik nog pas hier in de kast. He er nu 1 aan met een elastiekje eromheen. hahahhaa dat is toch eigenlijk pas iets wat later aan bod komt in de zwangerschap? Naja, lekker laten groeien. We zien wel. Ja wij twijfelen nog heel erg over de screening. Ik wil eerst weten hoe het precies in zijn werk gaat. Verder hebben we erover gepraat wat we zouden beslissen als er bijv uitkomt dat het kindje down syndroom heeft. We zijn er beiden over uit dat we het zouden houden. Wat betreft de andere aandoeningen (jakkes, word er gewoon bang van) uuhhh ja, je leven komt dan wel volledig op zijn kop te staan. naja. we hebben nog heel even de tijd om na te denken. mvm dubbele berichten? Hoe bedoel je dat dan? Ik ben nu 27 en word in januari 28.
Wauw wat veel overeenkomsten hebben we zeg haha. Ik denk dat jou darmen al heel lekker hoog zitten vandaar dat je al een flink buikje hebt. Ik had bij mijn eerste zw met negen weken al mijn eerste zwangerschapsbroek aan. Dus ja het kan. Qua mvm heb ik ook berichten gehoord over het feit dat het nog weleens gebruikt wordt bij dieren om ze sneller zwanger te laten worden maar dat was volgens mij in braziliƫ ofzo. Niet echt naast de deur maar je gaat er toch heel erg van twijfelen en zoals ik al zei ik vind het geen prettig idee om dat te doen. Ja zoiets hebben wij ook gedacht met de eerste en omdat de kans zo klein was dat hij het zou krijgen hebben we besloten om het niet te doen. Ja ik ben echt van plan om te kijken of we het in week 10 of week 11 van de zw kunnen doen. Maar dan nog dat is gewoon nog 6 of 7 weken. Pfff duurt lang voor mijn gevoel maar aan de andere kant gaan de weken ook wel weer heel snel voorbij dus we zien en horen wel. Vleuten ken ik wel. Mijn moeder werkt in die regio als kraamverzorgster en mijn zwager en schoonzusje wonen ook in vleuten.
echt waar joh? Wat leuk! Wie weet zijn het wel mijn buren. ;-P Ik heb al wat broeken aangeschaft. Want wil niet buik in houden om de knoop dicht te krijgen hoor. hahaha. Enin principe ziet niemand dat het een positiebroek is toch? Alleen zit het dan voor mezelf wel een stuk comfortabeler. Zou dat het zijn? De armen? Heel logisch. Heb nu al moeite met het toilet. Terwijl ik normaal gesproken wel 4 keer op een dag kon gaan. hahahaha. Even goed aan de tarwes vanaf nu. Ga zo lekker high tea'en met mijn vriendin. Die weet nog niets. Wilde het bijna afzeggen omdat ik het waarschijnlijk niet voor haar verborgen kan houden. maar ach. Misschien is het wel fijn als zij het ook weet. Zondag nog een verjaardag..... met nog meer vriendinnen. Pffff. Maar even bedenken wat ik daar ga vertellen. ahhaha gestopt met roken, tja dan kom je wat kilo's aan. hahaha.
Ja ik denk dat het je darmen zijn die plaats maken voor je baarmoeder en je kindje. Aan het eind van je zwangerschap zitten je darmen echt overal hahah ze vullen de gaatjes zeg maar. Gezellig veel plezier straks. Soms is het best fijn hoor als iemand het weet. Ik heb het gister mijn beste vriendin ook verteld gingen met de kleine naar een buitenzwembad. Dus ja en ik rook ook niet meer dus valt ook op ja. Op mijn werk vroeg iemand het ook al van de week dat komt voornamelijk omdat ik een zware koffiejunk ben en nu nog maar 1 bakkie op een dag doe. Thuis heerlijk wakker worden. Voor mij scheelt het heel erg dat ik hier overal mee kan praten en lekker kan kletsen over mijn zwangerschap. Dat maakt het voor mij wat makkelijker om voor mijn directe omgeving mijn mond te houden.