winderigheid........ en andere symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moiss, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hier iemand 7 dagen voor de NOD.... Al heb ik geen last van winderigheid...Heb wel dat ik vaak naar toilet moet voor de grote boodschap...Wat ik anders maar 1 keer in de 3 dagen heb... Ook heb ik steekjes in mijn buik en zijn mijn darmen erg onrustig, wat ik ook nooit heb...
    Ook heb ik last van ochtendmisselijkheid en het idee dat mijn hele onderbuik opgevuld is met lucht....
    Bij ons is het trouwens zo dat we totaal niet bezig waren voor ons tweede kindje....
    Ben zoooo benieuwd.. Hoop stiekum zo op een tweede kleine wereldwonder...
    We hebben al een gezonde dochter van bijna 6....
    Suc6 dames met het lange wachten...
    Ik doe trouwens niet eerder een test dan over 7 dagen, anders maak ook ik mezelf helemaal gek.
    groetjes stefanie

2. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Spannend Stefanie912, Ik hoop voor je dat het raak is. Zijn wel veel symptomen die er bij passen.

Hier werd ik net al door de vk gebeld om een afspraak te maken. Ik mag maandag 2 september om 9 uur voor de termijnecho. WHAAA :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$.
    Vind het zo spannend. Nu maar hopen dat ik vrij kan krijgen of dat ik wat later op mijn werk mag beginnen.

3. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow!!! Ben ook zo benieuwd voor je!

En stephanie, klinkt bekend! Maar ons lichaam kan ook trucjes uithalen. Ik hoop het wel voor je!

Nog wel een afspraak voor je vakantie dus girly185?

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ja gelukkig wel moiss. We gaan de 19e op vakantie dus 2 september is ruim daarvoor en ruim voor onze verjaardag. Nu nog een leuke manier om het mijn schoonouders te vertellen.;);)

5. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    komt wel heel erg overeen met mijn kwaaltjes ;)
    en ja winderigheid,genant maar het hoort er bij,elke keer als je gaat plassen hihi,en maar proberen stil te zijn :D

6. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tip om het op de wc geluidloos te doen. Stukje wc papier pakken en ertegenaan houden. Hahahah dat dempt enorm. Hahahaha

Ik heb van die babysokjes gekocht bij de zeeman. Die heb ik voor beiden opa's en oma's ingepakt. :)

Hihihi. Zwangerschapstestje erbij... Maar jij hebt natuurlijk een leuk klein jongetje die goed kan helpen,
    Ik heb eens gehoord van iemand die een voorleesboekje had gemaakt.opa en oma voorlezen aan hun kleinkind, en terwijl ze het voorlezen staat erin dat ze er nog een kleinkind bij krijgen :)

7. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hey moiss weet je toevallig ook hoe dat boekje heet??? vindt ik namelijk wel een heel leuk idee

8. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat weet ik nu weer net niet. Ff op google? Hahaha ik zal
    Ook wel even meezoeken.

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
  10. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op bol.com heb je een heel
    Leuk boekje.
    Is wel een algemeen boekje, dus niet met namen enzo. Maar er staat wel een jongetje op de voorkant en dat is dan wel
    Weer leuk!
    Het heet: wat zit er in je buik, mama? Van sam lloyd.
    :)

11. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    ok thnx ik zal eens kijken moiss. klinkt wel heel erg leuk

12. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een gekke vraag. Heeft er iemand al
    Laat van het verliezen van druppeltjes urine?

Ik denk dat ik morgen wel even de vk ga bellen. Buik is echt al heel
    Veel gegroeid en nu druppeltjes urine verliezen..... Hier denken ze dat ik misschien wel verder ben.
    Nu begin ik zelf ook te twijfelen hoor. Iemand die me al een beetke gerust kan stellen en er ook last van heeft?

13. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hey moiss, of het normaal is weet ik natuurlijk niet maar kan je wel vertellen dat ik daar ook last van heb. En ik weet zeker dat ik niet verder ben dan dat ik berekend heb.

Tevens is het zo dadt in de eerste weken van je zwangerschap je darmen omhoog gaan. Daardoor kun je al een hele flinke buik van krijgen.
    Maar mijn vk zegt altijd als je iets niet vertrouwd altijd bellen. Dus als het jou geruststeld gewoon bellen.

14. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig ben ik niet de enige. Ik dacht dat dat vaak pas wat late in de zwangerschap voorkwam? Ik verwijs ook elke keer naar mijn darmen.
    Maar mijn broertje bijv. Die is een weekje weg geweest en
    Die schrok zich kapot. Hij dacht echt dat ik bewist mijn buik uitzette. Hahahhaa

15. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hahahaha goed joh van je broertje. Ja zoals ik zei ik al zei als je het niet vertrouwd kun je altijd vk bellen maar denk echt dat het je darmen zijn.
    Wat betreft je blaas is het volgens mij zo dat je baarmoeder nu ook al op de blaas drukt. Is ook een van de eerste symptomen volgens mij vaker plassen en let er eventueel op dat jje goed uitplast misschien helpt dat

16. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    het is meer dat je darmen beginnen uit te zetten en daar krijg je een buik van ik had dat ook ik begin nu een buik te krijgen van de zwangerschap ik voel nu ook weer stand op mijn buik en de kleine voel ik zo af en toe nu bewegen

17. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor jullie geruststellende woorden! :)
    Voel me al een stuk beter! :)

18. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net de VK gesproken. Aanstaande donderdag hebben we de eerste echo. Toch even voor de zekerheid een keer extra (vroeger) kijken.

En op advies van de VK even de urine naar de huisarts brengen om na te laten kijken voor een blaas ontsteking.

19. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    O wat spannend meid. Hoop voor je dat het geen blaasontsteking is en dat je een goede echo hebt

20. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik hoop het ook. Gaan weer een lange 3 dagen worden.... pffffff. Maar beter dan 3,5 week. hahaha. Wat kan een mens zichzelf toch gek maken he?
    Zou het liefst vandaag al langs gaan. hahaha

De misselijkheid begon net een beetje op te spelen. Nu is he weer wat gezakt...
    Hoe is het bij jullie met dit warme weer?

Deel Deze Pagina