Windjes & Ontlasting tijdens de bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Beertje09, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou hier nog 1 hoor... Mijn man begon al meteen: Als jij denkt dat ik daar wil gaan kijken, heb je het mooi mis. Ik: Nou jij mag daar niet eens kijken, wat denk je daarvan. Brrr...
    Ze hadden bij mij ook gevraagd voor die spiegel, nou nee bedankt. Heb vaak genoeg de bevalling gezien, hoef dat bij mij eeeecht niet te zien hihi.

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hahaha eigenlijk best een goor beroep verloskundige. in mutsen wroeten, bloed, poep hahaha

3. Linda86

Linda86 VIP lid

^^ Hier ook!

4. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Ja Beertje 09, de tweede kwam hier binnen twee uur op de wereld en ik heb niet mee hoeven persen, hij werd gewoon gelanceerd!

wup :D

5. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    @ Wuppie, wup hahahahah super zeg.

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hier ook wat ontlasting hahah

7. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Toen de vk mijn vliezen had gebroken en daarna 5 cm ontsluiting had dacht ik dat ik al persdrang had maar ze zei dat ik eerst maar naar het toilet moest gaan, de hele wc vol :oops: maar veel tijd had ik niet om daar bij stil te staan. Eenmaal weer op bed bleef ik persdrang houden en had ook 1x ipv te puffen poep, poep, poep geroepen!

Ik geloof dat er heel wat meegekomen is maar op dat moment dacht ik maar aan 1 ding, hij moet eruit en dan interesseert het je niet hoor!

8. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    :)
    sommige verhalen zijn echt heel grappig, sorry!

ik maak me nul komma nul druk om de bevalling (heb al een paar heel nare operaties gehad, en zoveel pijn gehad. dit kan nooit erger worden dan toen, vandaar mijn 'rust' erover).
    maar dat je gewoon ligt te p*epen waar iemand anders met zijn/haar neus boven hangt... daar word ik NIET blij van. :oops:

maar goed, het gebeurt bijna iedereen, ze zijn het wel gewend, en je kunt er niks aan doen. dus: niet moeilijk over proberen te doen. (maar toch... ;) ).

ohja, en vriend blijft hier ook aan het hoofdeinde staan hoor; hij hoeft niet ALLES te zien, vind ik. bovendien kan hij helemaal niet tegen bloed, dus ik mag al blij zijn als hij uberhaupt niet flauwvalt tijdensde bevalling. :D

9. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Echt hele mooie verhalen :)
    Ik maak me er ook wel zorgen om, al duurt het nog erg lang hihi.
    Geloof alleen wel dat je er op dat moment idd niet bewust mee bezig bent, maar om er nu aan te denken :(

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ok ontlasting tijdens het persen.
    Bij de derde moest ik tijdens de weeen al poepen maar kon niet. Met als gevolg tijdens het persen wel. Vk heeft het netjes weg geveegd.

11. Onder water

Onder water Niet meer actief

Gelukkig hier niet,
    Kwam met 3 cm ontsluiting het ziekenhuis binnen op de dag dat ik ingeleid zou worden.
    Blijkbaar was mijn lichaam zich al aan het voorbereiden en heb dan ook GELUKKIG een uur voor mijn heftigste weeen de boel geloosd :) :)

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Had net een shoarmaschotel op , dus het was onvermijdelijk .. maar ik was daar ook totaal niet mee bezig , deed net of mijn neus bloedde :D terwijl ik me er van tevoren ook heel erg mee bezig hield ..

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hahaha, shoarmaschotel... Ik beviel op 2e kerstdag en 1e kerstdag hadden we nog lekker getafeld.
    2e kerstdag had ik zo'n druk op mn onderkant dat ik echt niet op de plee kon zitten om te p*pen, dus dat kwam ook met het persen. Toen ik opmerkte dat ik poepte, zei de kraamverzorgster die bij de bevalling was: weet jij tenminste waar je heen moet persen!
    Ik vond het wel een beetje genant, maar ja, je ligt er toch al raar bij, dus het kon me niet zo veel schelen.

14. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik kreeg tijdens de weeen diaree... Maar wel op de wc gelukkig hihi.
    Tijdens het persen volgens mij niet.
    De vk vertelde voor de eerste keer persen wel dat er waarschijnlijk ontlasting mee zou komen en dat alle vrouwen dat hadden. Als ik me daardoor maar niet in zou houden met persen. Maar volgens mij was ik aardig leeg haha

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha humor! ja op dat moment doet het er niet echt toe, vooraf wel , achteraf eigenlijk ook niet zo het is gewoonweg niet zo belangrijk in het grote plaatje.. maat als ik jou was zou ik bij de volgende (en evt weer shoarmaschotel hihi) een auto luchthanger meenemen (en dan aan je been hangen haha) volgens mij ligt je Vk dan dubbel :)

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb wel het idee gehad dat ik steeds deed poepen maar het waren de aambeien die ik er gewoon in knalde.

17. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    ik maakte me in het begin hier ook druk over, maar ik denk dat het niet te voorkomen is... en als ik het zo lees dan maken de verloskundigen het heel vaak mee dus is het echt niet erg voor hen!

18. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    haha ik geloof dat haast iedereen wel ontlasting mee brengt, ik voelde er niks van dat ik het deed, maar zag wel dat de gyn af en toe een schoon matje eronder deed, dus ik heb ook wel gepoept agja ze zijn het gewend hoor

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Bij mert had ik ook dat spul waardoor de darmen zijn geleegd, maar bij Helin heb ik wel gepoept en veel ook volgens mij. Maar ik kon er niks aan doen, kon dat niet tegenhouden ofzo. Schaamde me wel hoor. Ik voelde namelijk wel dat ze het schoonveegde. Ach ja. Belangrijkste is dat baby eruit komt, de rest is bijzaak.

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier geen last gehad van windjes en ontlasting, maar wel onwijs veel geboerd haha.

Deel Deze Pagina