Windows Internet Explorer 9

Discussion in 'De lounge' started by Mama Rianne, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wie gebruikt deze al en is er tevreden over?? Ik had hem laatst al erop gezet maar ik kon geen berichten prive meer sturen via hyves dan ging ik gelijk naar de pagina van die pers maar ja dat was niet de bedoeling.

Dus wie heeft er wel goede ervaringen mee en weet die tip voor hyves zodat je wel PB's kan sturen??

2. RianneF

RianneF Bekend lid

Oct 31, 2008
    712
    0
    0
    Ik had m gister geinstalleerd via de windows update en vervolgens deed hij helemaal niks! Kon dus niet op internet. Gelukkig kon ik systeemherstel doen naar het tijdstip voor de update, dus nu gebruik ik weer de oude vertrouwde vorige versie. Ik wacht nog wel even een paar maanden tot alle foutjes er uit zijn.

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja ik had ook al het idee dat het nog niet helemaal liep zoals het zou moeten. Dus dan maar wachten idd tot het helemaal goed is. Ik kon hem toen wel gelijk gebruiken na herstarten van de computer. Maar windows geeft het wel steeds aan om te upgraden naar 9. Maar zien of er mee reacties komen

4. StarMoon

StarMoon Bekend lid

Nov 11, 2009
    894
    0
    0
    Hier werkt IE9 wel okee.
    Enige waar ik me echt aan erger is dat de favorieten nu rechts staan.
    En als ik iets download dan komt er onderin een schermpje en niet zo'n lekker duidelijk vierkantje in het midden van je beeld. Heb al een paar keer gedacht dat mijn download niet wilde starten.

5. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    1 ellende, heb de update weer verwijderd en IE8 weer in gebruik!

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hier ook weer terug op 8. Sinds de update naar 9 liep mijn laptop steeds vast, strartte niet meer (goed) op, viel gewoon spontaan uit, was supertraag en constant foutmeldingen bij opstarten (zoals het niet kunnen vinden van de harde schijf etc.) Nu dus weer draaiende op 8 en alles werkt weer prima!

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier geen problemen op de minilaptop met IE 9.

Share This Page