grr autoverzekeren!

Discussion in 'De lounge' started by anniek, Jan 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tjonge mag ik me even uitkuren?

gewoon omdat ik nog geen 24 jaar ben is de autoverzekereing ruim 15euro duurder!
    alles staat op mijn naam, onze andere auto {lichtere} de hyphotheek alles! Nergens geen probleem, en dat is gekomen omdat ik toen der tijd degene met het meeste loon was!
    Maar nu hadden we gebeld en het bedrag van de verzekering doorgekregen, kregen we de polis en was het bedrag ineens ruim 15euro hoger! ik natuurlijk bellen.... wat blijkt hadden ze een foutje gemaakt omdat ik nog geen 24 ben!
    Hup en nu gooien ze alles op de naam van me vriend en dan is het geen probleem hahahaha belachelijk!
    Echt gewoon onozel! of het nu verschil maakt? ja weer wat papier werk! ach die mensen moeten toch ok bezig gehouden worden! grr

2. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    gaat het niet over GELD gaat het over je LEEFTIJD
    pfff of in dit geval een combinatie....

hahaha de hormonen doen hun werk! en ik heb het kookpunt bereikt!
    Tjonge soms moet je echt vechen hiero.....
    grrr

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Normaal krijg je al een bepaald percentage cadeau, als vrouw zijnde. Ik weet dat ik 22 was en mijn man 31, dat ik voordeliger uit was dan hij.

4. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    blijkbaar bij mij nu niet.....
    misschien omdat dit dan de tweede auto op mijn naam is?

5. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    idd dat heette toen vrouwen korting :) alle auto's hebben altijd op mijn naam gestaan omdat ik goedkoper uitwas met die regeling

6. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb nu 75% en mijn man ook, maar toch is het op mijn naam voordeliger. Heel raar, maar ik zou het wel eens navragen als ik jou was.

7. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

Jan 21, 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    vrouwenkorting heeft nog maar 1 maatschappij, de rest heeft het niet (meer).

Als je nog geen 24 bent, is de premie bij 90% van de maatschappijen duurder.... tja, de cijfers wijzen uit dat mensen onder de 24 helaas vaker brokken maken dan mensen die ouder zijn (heeft iets met wilde haren te maken ofzow). Helaas zijn er dus wel verantwoordelijke mensen onder de 24, zoals jij!

Bij welke maatschappij zit je?

8. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hjahaha dankje...
    ik zit bji de fortis, hier loopt ook alles van het huis....

9. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik krijg nog vrouwen korting en omdat ik semi ambtenaar ben nog eens korting. Mijn auto is verzekerd bij de zwolsche algemene en is nu alianz als ik het goed zeg :(

10. bengel

bengel Niet meer actief

je zou eens offerte kunnen opvragen bij een andere.. mijn moeder werkt bij Polis D. en ik weet wel dat zij garanderen de goedkoopste te zijn..(vraag dan wel naar trudy, mijn mama)

11. Niet meer actief

ja zoiets raars hadden wij ook.. we hebben nou een golf 3 tdi en die staat op mijn naam maar als het een gti was geweest dan had dat niet gekund zei die omdat ik daar te jong voor was ofzo :S

Share This Page