De Gouden Kooi

Discussion in 'De lounge' started by bar, Jan 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    :confused:

Volgen jullie dit ook? wat ging het er gister weer hard aan toe he?!?!?

Ik heb vanaf het begin gezegd, ik hoop dat de 3 grootte etters (natanael, bart & brian) dit niet zullen winnen en misschien stappen ze er vanavond wel uit.

Die 3 waren echt een tijd niet om uit te staan en spande samen een groepje op tegen de rest.

zoiezo gun ik het eigenlijk niemand maar silvia nog het meest die blijft het meest normaal vind ik.

wat vinden jullie ervan?

2. Chelsea

Chelsea Bekend lid

Aug 6, 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Laat die Huub maar opkrassen, wat een lamlul is dat.
    Volgens mij is die zwaar alcoholist.
    En als hij zo over mijn moeder zou praten had ik zijn kop er al afgeslagen.

3. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ja daar heb je wel gelijk in maar hij is al vanaf dat hij erin kwam geneet door die natanael want die was echt vals tegen huub hoor! ik kan wel begrijpen dat hij zo te keer ging tegen natanael maar ik praat het niet goed wat hij zei.

Toch hoop ik dat huub het wind van die 3 zodat ze er alle 3 uitstappen en daarna mag huub wel weggestemd worden dan winnen de vrouwen toch nog van de samengespande (is dit nederlands? hihi) mannen!

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ik kijk dit eigenlijk nooit, omdat ik het steeds vergeet, maar ik vind het wel leuk! Vooral de ruzies en irritaties dan natuurlijk, daar kijk je voor :p
    Ik ken niemand van die gasten, want ik zie steeds maar een kort stukje, maar elke keer als ik ik kijk, zie ik die Natasia als een idioot tekeergaan, wat een achterlijk wijf is dat zeg.
    Van mij had ze allang een kopstoot gehad.

5. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik vind natasia juist wel leuk, maar die kerels zo dom. gaan ze zitten janken... pfff wat een mannen

6. Chelsea

Chelsea Bekend lid

Aug 6, 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Die Huub is erin gekomen en die is daar gaan zuipen en zuipen.
    Hij kotste zelfs de wasbak vol in die slaapkamer.
    Niet gek dat Natanael een hekel aan hem heeft.

7. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik vertik het om dit soort programma's te kijken!

8. miloux

miloux Bekend lid

Jul 27, 2006
    760
    0
    0
    ik hoop dat natasia er nu eens uitvliegt!
    Wat een achterlijk mens zeg.
    altijd aan het gillen en krijsen

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Het ging er idd erg hard aan toe gister ik vind het ook belachelijk dat ze zo overdijven hoor.
    Ze dreigen met dat ze er uit gaan maar ze zitten er nog steeds in :(

10. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Ik vind die Bart juist wel ok!
    Die Brian vind ik een engerd en die Nena .. wat een wijf zeg .. gebruikstertje is het

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

kijk eens goed naar het verloop van de komst van nathanael. eerst was hij vijandig tegen natasia, later zag hij dat hij dr beter te vriend kon houden en nu zijn het boezemvrienden.

die nathanael is wat mij betreft eentje die zichzelf omhoog likt. En tsja over het gedrag van huub, ik denk dat iedereen zo tekeer zou zijn gegaan na 25 dagen getreiterd te zijn.

en brian moet helemaal zijn mond houden over het aggresieve gedrag van huub, want de koning der agressievelingen is toch echt wel brian! met zn gescheld K**Nkerh**r en wijn gooien over nena

maarja dit is een spel he, het gaat erom dat je mensen zo gek maakt dat ze er zelf uit gaan. en dat doet huub goed ,moet ik zeggen.

Bart moet lekker naar z'n meissie lesley gaan.

12. ikram2018

ikram2018 Actief lid

Sep 23, 2005
    130
    0
    0
    enige die normaal is daar is Silvia. jammer dat ze niet voor zichzelf opkomt. de rest is allemaal schijheilig. vooral Nena wat een raar wijf is dat zegt ze tegen haar vriendin dat ze brian gebruikt en dat ze buiten de goudenkooi nooit wat met zou willen. en dat brian dat pikt. pff echt rare mensen. en dan die taal gebruik en dan te bedenken dat ze kinderen hebben die naar hun kijken goeie voorbeeld voor hun kinderen zeg! ik moest trouwens gister lachen om die twee janken als kleine meisjes.

13. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

Aug 12, 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ik heb werkelijk nog niet één aflevering gekeken, lijkt het bv. op Big Brother? (Ik ken het principe wel, maar meer het soort afleveringen, bedoel ik)

14. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    ik heb het af en toe wel eens een stukje gekeken maar ik moet helaas zeggen dat ik er werkelijkwaar geen H*L aan vind! wat een poppenkast is dat zeg maar goed ieder zo zijn ding.

xxx jet

15. ikram2018

ikram2018 Actief lid

Sep 23, 2005
    130
    0
    0
    Het lijkt wel op bigbrother maar met andere spelregels.

16. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik volg het wel en zelfs op internet nu. hihi ennuh Natasia wil naar huis want het gaat niet goed met dr relatie die staat op knappen. en ze wilde de 12 uur verlof maar dan moet iedereen ermee instemmen. aangezien die 12uur maar 3 keer per jaar gegeven wordt aan mensen hebben twee mensen tegen gestemd omdat het niet om dood of ziekte gaat. dan zouden zij wel voorstemmen.

Natasia wil dus nu naar huis. hehe eindelijk gaat ze naar dr kinderen toe.

http://www.tien.tv/web/show/id=549031/l ... page=51230

17. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

Aug 12, 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ja, dat had ik ergens meegekregen. Blijkbaar kijken er dus wel mensen naar, ik dacht dat het roemloos van de buis zou gaan, maar niet dus. :)

18. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    i kheb dr ook geen behoefte aan, soms ben ik aan het zappen en dan val ik erin, dan kijk ik 5 minuten en weet ik al weer waarom ik het niet volg.

19. miloux

miloux Bekend lid

Jul 27, 2006
    760
    0
    0
    wat is die natanael een eikel zeg!

Sylvia is echt de enige normale in huis geloof ik, en ikhoop dat natasia eruit gaat, maar die eikels(natasia, bart etc) zeggen alleen dat ze eruit gaan en doen het echt nooit

20. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ja, maar die vreselijkste personen waar je je kapot aan zou ergeren in het dagelijks leven maken het wel weer boeiend om te zien.

Share This Page