Ik wilde graag weten wie van de mannen mee zou gaan zwangerschaps zwemmen als de vrouw het zou vragen of uit eigen initiatief! Ik doe het nou een paar weken, zo veel stelt het dan ook niet voor maar is wel gezellig, nu is 1x in de maand dat de man mee kan gaan, dus ik dacht leuk lekker samen "zwemmen" (daarna kun je evt. nog vrij zwemmen), maar mijn man ziet het niet zo zitten . Hij vroeg me dus om te kijken op het net wie van de heren mee zou gaan met zijn vrouw (vrijwillig). Ben benieuwd...
die van mij zou met alles meegaan, om te proberen, mar als hij het echt niks vind word het moeilijk voor mij om hem te overtuigen. In principe dus wel meegaan...
Die van mij houdt niet zo van zwemmen, maar hij zou er misschien wel een keer voor te porren zijn Niet elke keer, denk ik, miss. één of twee keer ofzo.
ik zwem in een klein zwembad waar je met maximaal 4 personen tegelijk zwemt in 34 graden warm water. mijn man gaat regelmatig met mijn moeder, vriendin en mij mee. beregezellig en lekker ontspannen.
Hier is het alleen voor vrouwen. Mannen moggen niet mee. Maar hij zal wel mee gaan als die optie er wel was.
De mijne zou zo mee gaan! Hij wou eigenlijk ook naar de cursussen : samen bevallen en zwangerschapsyoga! Hij wil alles heel erg bewust meemaken maar voor mij hoefde dit niet Heb 'm gezegd dat in mijn ogen het beeld van mijn flamoes waar een kindje uit komt al bewust genoeg is! hahahaah
Nou dames wij zijn gister geweest en het viel wel mee. Aangezien mijn man sportief gebouwd is was het zo een geinig gezicht om hem die oefeningen mee te zien doen (en dan zijn opmerkingen tussen door) dat ik alleen maar kon lachen en de rest mee. Gelukkig was hij niet de enigste, en er waren idd. nog meer dames op het zwemmen die zeiden van, als ik geweten had dat er meer mannen kwamen was die van mij ook wel meegegaan. Het was wel gezellig en hem viel het ook wel mee gelukkig