Lieve dames (en heren), Gewoon een luchtig onderwerp. Wat was nou jouw echte ultieme geluks moment? Met of zonder kids, iets waarvan je dacht dat je het nooit zou kunnen of iets wat je nooit zou durven, maar het toch voor elkaar kreeg... Vandaag heeft mijn dochter het voor elkaar gekregen om in haar eentje te duiken en koppie onder te gaan... Voor het eerst, ze heeft altijd watervrees gehad. Ik voelde me intens gelukkig en trots! Ben benieuwd!!
Wat knap zeg! ( ik wacht nog op die dag...onze dochter durft niet onder water met haar hoofd) Mijn geluksmomenten: bedritueel kinderen. Altijd gezellig en knus ( voorlezen)...samen met mijn man op de bank tapas eten ( simpel maar heerlijk we zitten altijd aan tafel) ...met een mantra op de achtergrond aan werken aan een schilderij
Ik kan echt intens gelukkig zijn als mijn kleine mannetje iets heel erg leuk of spannend vindt. We zijn woensdag in Sprookjeswonderland geweest en dan dat glunderende koppie, geweldig! En ik kan ook echt gelukkig worden van uit eten gaan. Vroeger gingen we uiteraard iets vaker dan nu, maar dat vind ik ook echt genieten. E dan hoeft het helemaal niet duur te zijn, maar gewoon lekker eten en dan niet de zooi ervan te hebben.
het weer van gisteren.. ! Heerlijk warme lucht om je heen.. fietsen in de zon zonder jas.. HEERLIJK !
Als het mooi weer is en ik met de hondjes een wandeling maak door de natuur. Of wanneer het huis is opgeruimt en ik onderuit kan zitten met een boek. Er is eigenlijk niet zo veel voor nodig.
mijn moment is dan dat ik onze relatie en mijn lieve vriend stukje bij beetje terug zie komen en het uit elkaar gaan niet hoeft.
Een ontwapende glimlach van de jongste als ze me ziet bij het uit bed halen.. Of als ze heerlijk tevreden aan de borst ligt te drinken met haar armpjes om mijn borst heen. Of als de middelste heerlijk ondeugend is met van die glinsterende boeven ogen of als de oudste zomaar uit het niets even zegt dat ze me echt de allerliefste mama vind. Of die drie meisjes heerlijk samen.. Aargh.. Zijn zoveel momenten dat ik echt een ultiem geluksmoment ervaar.. Vanochtend ook.. Middelste superblij met haar nieuwe minie mouse regenjas en met haar laarsjes aan echt lachend van plezier heerlijk door alle plassen stampen, met haar handen in het regenwater dat ze op een paaltje zag liggen, met haar laars in zo'n knikkerkloetje.. Meisje was zo in haar sas met de regen en echt vol plezier aan het rondhobbelen van water naar water dat ik er echt helemaal warm van werd en alle andere ouders op het schoolplein ook, ondanks de regen ).
Dat was mijn kerst cadeau een paar jaar geleden. Na het overlijden van me opa heeft de zus van mijn moeder een foto van mijn opa gejat die me opa aan mij belooft had, en dat had me heel erg pijn gedaan (er is veel meer voor gevallen waardoor ik haar niet meer als mijn familie zie) maar afijn paar jaar geleden heb ik van mijn eigen zus een foto van mijn opa in een heel mooi lijstje gekregen als kerst cadeau, dat was echt mijn geluks moment waar ik nog veel aan terug denk. Met me vriend heb ik ook veel geluks momenten gehad maar dat heeft iedereen wel met zijn of haar partner
vind je? hoor anders veel over relatiebreuken en scheidingen daardoor weer geld problemen omdat huis moet worden verkocht onder de maat.
Toen mijn dreumes afgelopen week het peuterbadje niks aan vond maar helemaal gek bleek te zijn van de wildwaterbaan waardoor ik er zeker 30x met haar eraf ben geweest. Dat geschater en het plezier op haar koppie was fantastisch
Ja dat vind ik want al ga je uit elkaar je heb dan wel in het verleden geluksmomenten mee gemaakt met je partner/ex partner
Ik heb meerdere geluks momenten... Het leren kennen van mijn man. Het trouwen met mijn man. Het zwanger raken van ons eerste kind bevallen van mijn zoontje en hem zien opgroeien. De aller eerste keer dat hij mama zei. Zwanger raken van de tweede en straks voor de tweede keer mogen bevallen van onze tweede zoon!
Mijn zoon die kan stralen van de kleinste dingetjes die hij krijgt ( dat zijn haar geknipt is en hij kleurtjes in zijn haar heeft bijv) Mijn dochter die zich goed die zich uren kan vermaken met het kleuren van een kleurplaat. Mijn momentjes Nog steeds knetter verliefd zijn op mijn vriend heerlijk gevoel na een douche in een schoon bed stappen bakje thee met chocolade dinsdagavond tv lekkere ruikende was mooi weer mijn huis eigenlijk best veel dus
Iedere x dat mijn dochter weer iets nieuws doet en zo goed ontwikkeld maakt mij intens gelukkig. Ze is echt altijd vrolijk ! Mijn relatie.
Ik ben momenteel aan het verhuizen naar ONZE nieuwe woning. Met mijn vriend. Hij is niet de biologische vader van Tygo. De bio-variant heb ik nooit meer gezien of gehoord sinds Tygo 5 weken was. Dat is dus al geluksmomentje 1; samenwonen met een vent die mijn hart gestolen heeft en Tygo als zijn eigen zoon ziet. Vervolgens ben ik nu definitief met mijn opleiding begonnen. Een jaar terug stond ik op exact 1 week na op straat, had ik schuld en raakte ik in de bijstand. ik kreeg werk en heb geknokt om weer overeind te komen. Geluksmomentje 2; ik heb zo onwijs veel moeten vechten maar het is me gelukt, nu vecht ik verder om nóg meer te kunnen. Zelf betaald, voor gespaard zelfs na mijn laatste aflossing van de schuld. En dan nu onze trots.. Vandaag voor t eerst weer samen met de auto naar mijn ouders gereden. We hebben een auto!! Door alle ellende is de vorige verkocht. Maar nu alles weer goed gaat en we levens weer op orde hebben kregen we gewoon de oude auto van mijn schoonouders. Ze wilden toch al een nieuwe kopen, de oude was nog helemaal prima en uit 2011 (!! kun je niet eens "oud" noemen!!) We mochten hem zo hebben. Vrijdag op vriend zijn naam over laten schrijven, er zit geen wegenbelasting op én met zijn 12 jaar schadevrij kost die auto ons (zolang hij stilstaat, dan) maar 15 euro aan verzekering per maand. Ja, de benzine is duur. Maar die kunnen we dus tegenwoordig betalen Geluksmomentje 3; rondkarren. Zo gek, maar het is zo fijn! Okee, nog eentje dan.. Inmiddels ben ik dus ook begonnen met rijlessen. Ben nu halverwege, gaat onwijs goed! Waarom is dat nou zo ultiem fijn? Het kwam vandaag allemaal samen. Vanmorgen rijles gehad, daarna in de auto gestapt op weg van ONS huis naar mijn ouders met het eerste tussenrapport van mijn opleiding. Muziekje aan, Tygo swingend achterin. Even kijk je elkaar aan en dan die glimlach en de hand op mijn knie. Mja, toen liep er dus even een traantje over mijn wang
Ultieme geluksmomentje als ik net even bij de kids ga kijken dat ze alweer (al 2 weken lang) samen in bed liggen te slapen.*Smelt*
Als mijn zoon zegt dat ik een lieve mama ven en hij heel veel van me houd, dat is mijn ultieme geluksmoment en dat is me goud waard
De dag dat we smorgens vroeg vertelde dat we naar Disneyland gingen...zo lief...en t moment dat ie Mickey zag en met open armen op m af rende om hem te knuffelen, ik stond met tranen in mijn ogen haha