Windows xp home 2002

Discussie in 'De lounge' gestart door Debby70, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Dag Meiden,

Ik merk dat mijn pc kuren gaat krijgen en nu wilde ik Windows XP Home er op zetten maar dat kost bijna 300 euro als ik dat ga aanschaffen......heeft er iemand tips?
    ps ik kan een klein beetje overweg met de pc :oops:

Hoop dat iemand mij kan helpen thanks!!

Liefs

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik weet niet wat je er nu op hebt staan, maar misschien kun je dat opnieuw installeren? En heb je al gechecked op virussen?

3. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hey Daphne,

Ik heb nu Windows home 2002 XP er op staan maar heb die installatie disk niet meer,alles is gescannend,defragmenteren,schijfopruiming enz maar hij word steeds trager,en sommige programmas stoppen ermee :confused:
    Ik ken in mijn omgeving ook niemand met zo een disk :cry:

Liefs

4. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Als jij een (gebrande) cd-rom er van hebt heb ik de serie code evt. wel. ;)
    Moet je even zien of ze die misschien nog hebben in je kennissen kringen!

5. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Wij hebben nu de ervaring dat microsoft flink bezig is om mensen met een iligale versie van een besturings systeem het steeds moeilijker te maken.
    Bij het opstarten van je pc geeft hij een melding dit is geen legale versie.
    Die melding kan alleen in systeem zelf verwijdert worden. Risico is groot al je het zelf probeert.

Wat ik begrepen heb is er afgelopen weekend een maitje uitgegaan van microsoft dat alle systemen zonder service pack 2 geen updates binnen kunnen halen.
    Wat dus betekend dat je systeem steeds langzamer gaat werken en je niet alles meer kan doen.

Het begint er op te lijken dat ze iedereen een flinke duit willen laten betalen.
    Om er precies achter te komen kan je even op de site van microsoft zelf gaan kijken wat nog wel kan en wat niet.

6. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Daar is nu ook een progamma voor! Ik zou even uitzoek hoe die heet en dan laat ik wel horen!!

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    pcies Mootje

meiden alles is te omzeilen ;)

alleen moet je de kennis hebben hoe

ik heb die niet maar me kereltje gelukkig wel

met mijn pctje is dus niets aan de hand, en snort nog lekker

zal wel eens vragen hoe of wat maar het schijnt niet eens zo moeilijk te zijn

8. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Meiden
    Alvast bedankt!ben ook nog aan het rondsnuffelen!!

9. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Als je geen illigale wilt hebben.. kan je het ook zo doen: Zet er eerst wel een illigale op en koop daar na er een licentie voor want dan kost deze 160 euro.. ;)

10. Niet meer actief

Tsja, ik zou gewoon legale versie kopen.

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Doe je ook iedere week je COOKIES verwijderen . Dit zijn hele kleine bestandjes die op je computer worden gezet als je op internet zit

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

dit heb je niet van mij hoor, maar op emule (gratis downloden op internet) kan je niet alleen dat soort programma's vinden, maar ook de key van die persoon zodat je m gewoon kan registreren... heel veel programma's trouwens, maar het is even zoeken naar het juiste programma, en de juiste bijbehorende key. soms zit er gewoon een key- generator bij. het is gewoon even zoeken, en ik zou eerst een goede virusscanner binnenhalen. kan je ook gewoon downloaden, maar die is dan maar een maand geldig ofzo...
    dan zou ik eerst panda doen ofzoiets... ik heb er trouwens geen verstand van verder....

succes, lidwina

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    kheb je een pb'tje gestuurd.. :D

14. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    die key's waar jij het over Guppienl, gebruiken 10000 met jou:)

en dat weten ze bij windows vandaar dat je ook getoetst wordt en die melding krijgt dat je een illigale versie gebruikt

ze willen er juist van af dat iedereen illigaal kan downe en registreren

dus ik denk niet dat ze daarmee geholpen is

15. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik zou ook een legale kopen als ik jou was, scheelt je een hoop gezeik, ik heb nu net een nieuwe pc moeten kpen terwijl ik er eigenlijk geen geld voor had omdat min pc dus ook totaal gefuckt was door die illegale windows, die een it vriendje van me erop heeft gezet en mij zei gooi die pc maar weg en koop beter een nieuwe, ik kon heel veel digen niet downloaden, kreeg ik een foutmelding enzo echt wat een gelul...bespaar jezelf een boel ellende meid.

16. kelly26

kelly26 Actief lid

28 jul 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    gewoon effe je pc formatteren oftewl leeg gooien en alles opnieuw installeren misschien is je harde schijf wel te vol, vergeet niet je dingen die je wilt bewaren op cd te branden, ps legaal is altijd te duur!! gewoon lekker goedkoop blijven internetten en even je firewal aan zetten dan is er niks aan het handje.

suc 6 kus

Deel Deze Pagina