Geen vragen meer stellen aan VK ?

Discussion in 'De lounge' started by NikkiF, Sep 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Ik kon altijd vragen stellen aan de VK op het forum, maar nu krijg ik de melding dat alleen gebruiksters met speciale rechten (of zoiets) dat kunnen. Daar is mij niets van bekend ...

Wie weet er meer over ? Ik zou mijn vraag namelijk heel graag willen stellen ...

Bedankt !

Groetjes,
    Nikki F

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Inderdaad! Dat zie ik ook staan :(
    Is dat altijd zo geweest? Wat moet ik doen om die vragen te kunnen stellen? Vind het eigenlijk een beetje vreemd... Lijkt me een beetje een doelloos thema als niet iedereen gewoon zijn vragen zou kunnen stellen.... Het lijkt mij alsof er misschien iets is misgegaan. Dit zou ik in ieder geval een beetje raar vinden.... :(

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Volgens mij hadden de verloskundigen het de laatste tijd nogal druk met de vele vragen en daarom is er ff een stop gezet.
    Als ze weer bij zijn kan je weer vragen stellen.

Ik hoop dat ik het goed zeg :p, maar pas geleden was hier een topic over gemaakt ;)

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Op dit moment is het verloskundigenforum inderdaad even gesloten, om de verloskundigen de kans te geven de openstaande vragen te beantwoorden. Zodra ze weer bij zijn, wordt het forum weer geopend en kun je weer vragen stellen.

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    :thumup: Oke dan! Bedankt voor de info dames!

6. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    als er veranderingen zijn waarvan je denkt hej wat vreemd

kijk dan even onder "over deze site" daar worden mededelingen gedaan die met het forum te maken hebben

zodat we dit soort topics niet krijgen :)

Share This Page