Vraagje over kiesjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elin78, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Mijn zoontje krijgt kiesjes, 2 ijn nu de puntjes van door, maar hij lijkt nog steeds pijn te hebben. Is het zo dat de pijn met kiezen langer duurt, omdat er immers een groter oppervlak moet doorkomen. Wat is jullie ervaring?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja kiezen duurt langer, tenminste hier wel en zijn ook pijnlijker, ze huilt dan veel meer en vooral ´s nachts. in 1 keer is het dan over en zijn ze door.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Die ervaring heb ik wel. Tenminste met de 1e 6 kiezen. Pas als er wat meer van de kies door was, ging hij beter eten/slapen etc.

Alleen bij de laatste 2 kiezen, daar had hij helemaal geen last. Dus dat is dan wel weer typisch.

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    hier ook veel last gehad, het duurde echt wel 2 weken voor hij beter ging eten en slapen. 's nachts gaf ik hem een zetpil, dat hielp weleen beetje.

Succes ermee!
    liefs Miek

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hoelang duurt t voor ze door zijn als je een bobbel voelt? Ik weet t niet zeker maar vlgs mij krijgt ons zoontje ook een kiesje.
    Ons zoontje heeft bar slecht geslapen vannacht, om het 1,5 uur huilend wakker. Eten gaat goed, drinken ook, geen vieze luiers, maar een week terug wel vurige luieruitslag. En hij kwijl;t ook flink sinds een week of 2.
    vannacht hielp een zetpil goed. Hij heeft geen koorts.
    Net dentinox gesmeerd en dat leek ook te helpen, Ik voel een harde bobbel op een plek in zn onderkaakje.

6. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Toen duurde het hier nog een paar weken.
    Kan heel goed dus! Sterkte ermee.

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Hier al een poos 8 tanden, en sinds van de week ook een harde streep van een eerste kies door. Vind het knap vroeg, en had ook verwacht dat er eerst hoektanden zouden komen. Het lijkt bovendien niet de eerste kies na d ehoektanden, maar eentje verderop, die nu doorkomt. Iemand daar ervaring mee?

Deel Deze Pagina