diarree:(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luuz, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gistermorgen kreeg L. last van wat diarree.. Leek mee te vallen, de rest van zn luiers waren normaal gelukkig.
    Vanmorgen ineens weer een diarree luier.. Temperatuur was gelukkig goed 37.2.. Verder hartstikke vrolijk dus gewoon bij mn zus langs geweest.. er was geen reden tot zorgen of paniek..

Rond 16.00 uur weer een flinke luier vol met diarree.. Hartstikke waterig.. Binnen een half uur weer zo'n volle luier:( Zijn maagje rommelt behoorlijk en is behoorlijk wat winderig.. HA gebeld en moest het even aankijken omdat hij alert is, geen koorts (was op dat moment 36.8) en op zich best vrolijk.. Rond kw. over 5 weer hetzelfde verhaal en de HAP opgebeld.. Hoefde niet langs te komen.. Flesjes aan blijven bieden als hij wakker word en kijken wat hij opdrinkt.. Gelukkig gaat het tot nu toe goed en hij denkt dat het een buikgriepje is, omdat dat rond gaat..
    Zodra ik denk dat ik moet langs komen, kan dat gelukkig, hoef dan alleen maar te bellen dat ik onderweg ben.. Hij zei meteen dat hij wel wat kon zeggen aan de telefoon maar als mijn moedergevoel zegt dat we alsnog langs moeten komen moeten we dat vooral doen.. Wat was ik blij dat die arts dat zei zeg.. Hij ligt nu lekker te slapen in de box gelukkig..
    Vannacht moeten we hem wakker maken voor een fles.. Volgens de arts was het belangrijk dat hij zoveel mogelijk vocht binnen krijgt.. Met leifde dat ik vannacht mn bed uit ga..

Moest het even kwijt.. Mn man is nog niet thuis en kan ik niet bereiken (werkt op zee en heeft geen bereik nog).. Mn schoonmoeder haalt hem gelukkig op zodat ik L. niet mee hoef te slepen vannacht..

Dat lucht op... sorry voor het warrige verhaal..

2. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    vervelend is dat he.. Kirsten had het ook afgelopen dagen. maar bij ons komt het waarschijnlijk door de andere limonade die ze kreeg, dat dat laxerend werkt.
    Daar mee gestopt en het gaat beter..

succes..! en ga op je moeder instinct af..

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja vervelende buikgriep die nu rond gaat, hier hebben wij het ook allemaal gehad, veel beterschap voor je kindje.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hij heeft geen verandering van voeding gehad..
    krijgt ook nog geen groente of fruithapje dus kan ook niks bedenken waardoor het kan komen..
    hij krijgt nutriton in zijn fles sinds hij 4/5 weken was dus dat kan het ook niet zijn.. hij spuugt wel wat dus daarbinnen zit er iets niet goed.. kan me niet heugen wanneer hij voor het laatst heeft gespuugd

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi, wat vervelend voor je kleintje en jullie natuurlijk.
    wij konden hier vanmorgen om 0500 onze gup ook in bad doen aangezien hij tot zijn nek onder zat:x.
    maar hier is het al schrik niet 4 weken aan de gang.
    het is al 4 weken groentesoep die hij poept of van die vieze tandenpoep.
    maar hij drinkt goed, eet goed, is vrolijk , ontwikkeld zich prima, geen koorts, kortom gewoon ons mannetje alleen met erg dunne poep.
    we zijn dus niet naar de ha geweest, toevallig wel vandaag naar het cb, en die gaven ook aan dat het waarschijnlijk een virusje is icm tanden die komen. dus er valt gewoon weinig aan te doen.
    mocht hij nu echt ziek worden danmoeten we wel aan de bel trekken!

succes met je gupje!!

joyce

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    joyce
    och wat sneu zeg:(
    hij heeft een wat lastige start gehad dus 'moeten' z.s.m. aan de bel trekken bij bijvoorbeeld dus diarree.. hij krijgt nog geen tandjes door voor zover ik kan zien.. hij weigert op bed of in de box te liggen dus hij ligt lekker op mn arm te slapen.

Deel Deze Pagina