We hebben een Nintendo Switch besteld & ben nu aan het oriënteren op de spellen. Ring Fit Adventure ziet er leuk uit, maar is dat het ook? Ben benieuwd naar jullie mening
Dank voor de reacties so far! Ben wel benieuwd waarom jullie het niks vinden: werkt het spel niet goed qua functionaliteit, zijn de opdrachten/spelletjes niet leuk, vind je het fitness aspect toch niks? Kan me namelijk ook goed voorstellen dat als je totaal niet sportief bent dat je zoiets sowieso niks vindt.
Vooral heel saai. Veel van hetzelfde. Er zit wel een opbouw in de oefeningen, maar uiteindelijk blijft het rennen op je plek en af en toe die ring buigen og uittrekken.
Hier ligt ook nog een Ring Fit waar niemand naar om kijkt. Denk 2 keer gebruikt. Mocht er iemand interesse in hebben dan kan je me een PB sturen. Ik hoef er niks voor te hebben
Hier wordt met de hele Nintendo switch niets gedaan. Playstation vinden de kinderen vele malen leuker.
Als ik me ergens geen zorgen over maak is dat het wel! Weet zeker dat ze het super leuk vinden een switch & wij zelf vinden het ook leuk
Ik ben dus een van de weinigen, maar ik vind hem wel echt leuk! Maar het slaat ook nergens op, spelletje is niet echt afwisselend ofzo, maar ik vind het heerlijk om mezelf ermee uit te dagen, haha.
Ja precies! Ik zou het als afwisseling op mn sporten dan doen als ik het huis niet uit kan als vriend bijvoorbeeld 's avonds werkt. Toch wel erg wisselende meningen lees ik
Hier ligt hij nieuw in de kast, ik vond t wel een leuk idee "sporten en gamen" maar voorlopig zegt mn lijf nog "go to energy savings mode".
Nou ik heb m gisteren binnen gehad via marktplaats (scheelt een hoop geld!) & heb m eventjes getest. Zo op het eerste oog vind ik het wel leuk! Valt nog best tegen hoe zwaar het is