In de winkel waar ik mijn trouwjurk heb gekocht, een winkeltje in Amersfoort, hadden ze, om te passen alleen wat grotere maten liggen. Dus iets van 42 ofzo. Toen ik mijn jurk paste, heb zelf 38 ongeveer, heeft ze de jurk met veiligheidsspeltjes vastgezet, alleen om te kijken of dit mijn jurk was. Toen ik eindelijk de jurk van mijn dromen vond werd er uiteraard een nieuwe besteld in mijn maat. Het voordeel van deze manier is dat iedereen elke jurk kan passen om te kijken hoe die zal staan. Als je jurken in je etalage of winkel hebt hangen in maat 38 dan zullen een beperkt aantal mensen die kunnen passen. Mensen die iets breder gebouwd zijn zullen de jurk niet eens kunnne proberen. Ik heb gekozen voor een strapless jurk mét een sleep in wit. Dit omdat ik een tattoo op mijn schouder heb staan die ik wel zichtbaar wilde hebben op mijn mooiste dag.
Ik ben pas getrouwd (7mnd|) in maat 52/54 ik had een hele sprookjes/feeen-achtige jurk,was er heel blij mee Ik heb niet ver hoeven te zoeken want ik wist wat ik wilde en heb em zo laten maken.Maar ik denk dat het wel een gat in de markt is om(ook)grotere maten op voorraad te hebben en ook es wat anders dan de "standaard" jurken. "Gewone" bruidsmode is al zo veel te koop!
ik denk ook dat je met je poll te laag zit in maten.. Ik weet nog dat ik het heel erg irritant vond dat ik de meeste jurken niet kon passen omdat ze in maat 38/40 waren. en daar pas ik echt niet in met 44/46 andersom wel en je kan met hele makkelijke clips de jurk kleiner maken. inderdaad specefiek grote maten jurken zou wel een gat in de markt zijn. www.martinenkim.bruiloftsite.nl voor foto's
Tsja ik heb een redelijk gemiddelde maat (38/40). Mijn bruidsjurk was van Rembo styling. Echt geweldig mooie jurken hebben zij. Bovendien kun je hier met behulp van een goede naaister vaak nog een eigen touch aan geven. Zo heb ik de sleep laten inkorten en extra 'bloemetjes' op de rok laten naaien. Ook kun je daar rokken en bovenstukjes op verschillende manieren combineren (heb ik ook gedaan). En sluiers vond ik verschrikkelijk. De verkoopster die ik had probeerde continu mij vanalles aan te smeren wat niet bij mij paste. Ze was vooral heel slijmerig totdat ik de jurk en accesoires besteld had die ik wilde en toen was alle aardigheid er weer van af. Ik wil je vooral aanraden zo niet te zijn Verder heel veel succes, hopelijk heb je er nu al veel plezier aan/mee!
Ik heb zelf maatje 42 - maar de trouwjurken die gepast heb, waren maatje 38 - ik heb wat bredere heupen - maar die vielen door de wijde jurk eigenlijk weg qua maat... Uiteindelijk heb ik mijn trouwjurk helemaal laten maken, dus tja, dan speelt maat geen rol meer. Dit was hem: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=30ayubp&s=5 in principe ben ik dol op die echte prinssessen jurken. Een sluier hoort er voor mij ook helemaal bij. Verder dacht ik een jurk uit te kiezen met spaghettibandjes, maar dat strapless zat wel erg lekker. Verder is dit dus een jurk uit 2 delen, dus met vetersluiting. In de winkel vond ik dat ook al erg lekker zitten . Totaal niet wat ik verwacht had
Ik ben zelf helemaal weg van Demetrios.....(ZWIJMEL!) Ik werk zelf in een kledingwinkel en ik weet dat iig bij ons maakt 40/42 het meest verkocht is. Veel succes!