Ik heb gister voor t eerst meegeboden op vakantieveilingen en heb een hotelbon gekocht voor 6 euro. Ik kan daarmee 3 overnachtingen in een van de 3000 hotels ik moet wel ontbijt en diner afnemen. Dat is verplicht. Maar wel leuk, effe een weekendje weg. Wie heeft daar ook weleens wat gekocht en voor welke prijs??
4 sterren hotel incl ontbijt en jacuzzi voor 2 personen voor 40 euro. 5 gangen diner voor 2 voor 30 euro. 1 hotelbon voor 2, 1 jaar geldig voor 15 euro. Maar die hotelbon van jou is niet zo leuk vind ik, want ontbijt en diner zijn érg duur.
de kaarten voor de musical we will rock you.. 2 kaarten voor 50 euro 1ste rang kaarten.. en de musical was geweldig
Je hebt wel gelijk want ontbijt en diner zijn best duur. Maar ik ga wel eerst effe opzoeken naar welk hotel we gaan en de prijzen opzoeken van diner en ontbijt. Want als het erg duur is dan boek ik gewoon zelf een hotel met ontbijt onbegrepen ofzo. Maar een vraagje; due hotelbon is voor 3 overnachtingen, maar wij willen maar 2 overnachtingen gaan ( man kan geen vrij krijgen) maar denk je dat zo'n hotel dat Oké vind???Ze lopen dan wel 1 dag ontbijt en diner mis.
Die hotelbon heb ik ook al eens gekocht. Heb em nooit gebruikt, eten was veeeeel te duur. Ik heb wel kaartjes voor de Apenheul en voor We love the 90's gekocht.
Heb net effe bij de hotels gekeken, eten is ontzettend duur..... 50 pp voor diner plus 15 ontbijt pp. Word erg duur idd.
Wij hebben kaarten voor de Toppers gekocht via vakantieveilingen.nl. Ondertussen hebben we ze al in huis dus het feest kan beginnen!
Wij zijn 1 keer 3 nachten met de kids in een hotel geweest voor 80 euro Wij hebben een weekend een8 persoonshuisje geboekt op de katjeskelder voor 100 euro.. En afgelopen weekend zijn we voor 9 euro naar een chaletpark in belgie geweest :d
Dat is zeker goedkoop. WIj hebben er ook wel eens op geboden maar ik wou niet boven de 150 euro gaan maar dat is toen helaas niet gelukt..
aankomend weekend gaan we in een roompot vakantie park chalet voor 6 personen voor 40 euro (van vrijdag tot maandag). en 2x naar de sauna geweest door voordelige arrangementen via vakantieveiling..
Hier ook al 2x goed 'gescoord' 1x naar prinsenmeer voor 6 personen voor 86 euro ofzo (en nu gaan ze écht voor een prikkie weg ^^ soms bieden mensen 1 euro daarvoor en hebben m ook nog!' 1x naar Roompot, 4 weken geleden ofzo. 4 persoons huisje een weekend voor 38 euro.
Hier 1x een 4-gangen diner voor 2 personen (€40,-) Ik zit ook wel eens te kijken naar die bungalows ed, maar hoe doen jullie dat met de hond, kijken jullie van te voren of de hond op het park mag. Ben zo bang dat ik straks weer iets gekocht heb en dat de hond niet mee kan!!
Ik zou dat wel vantevoren checken. Als ik ook eerst vantevoren had gecheckt hoe duur t eten in de hotels was dan had ik ook niet op de bon geboden.
ik heb 2x 2 kaarten voor het beach feest op scheveningen, een voor 50 euro en een voor 47 euro. Normaal zijn de kaartjes per stuk 89 euro! nu heb ik er 4 voor 97 euro ipv 356
Er stond wel dat ontbijt en diner verplicht was maar dat ze zulke belachelijk hoge prijzen vragen stond er niet.