winkel verkoopt verdunde vanish??

Discussie in 'De lounge' gestart door Liesbeth79, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Even jullie mening peilen ;)
    Hier in de buurt zit sinds enige tijd een winkel met veel verschillende producten, een soort action zeg maar. Nu verkopen ze ook van die flessen Vanish, heel goedkoop: 4 euro per stuk en 3 voor een tientje. Dus ik koop er 3, altijd handig toch. Maar thuis zag ik dat het heel dun was, net water. Dat klopt volgens mij niet?? En de doppen zitten volgens mij ook niet zo vast als normaal (meestal zit er zo'n soort sticker op, maar die was er dus ook niet).
    Wat vinden jullie hiervan? Het is natuurlijk wel goedkoop, maar als je het omrekent (half water, half vansih per fles) dan ben je duurder uit dan die 4 euro per stuk...

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zou eens navraag gaan doen... want flessen behoren gewoon afgesloten te zijn en als je vanish koopt, wil je vanish en geen oplossing..

3. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    ja precies.. maar ik wil het wel eerst zeker weten.. het klopt toch dat vanish niet heel dun is? Straks is het wel veranderd namelijk en dan sta ik daar ;)

4. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Is dat vanish in een witte fles? Die is heel dun.

5. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Nee roze. ik weet in elk geval zeker dat het eerst dikker was, soort gel. maar nu is het dus net water.

6. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Navragen bij de winkel idd. Of er is iets mis gegaan met de productie (dan kun je altijd vanish zelf bellen) of ze lopen te knoeien. Het kan ook zijn dat ze de formule hebben veranderd en dan hoort het gewoon zo.

Ik vind 4 euro voor door hun verdunde zooi echt te duur. Bovendien is het minder werkzaam en heb je meer nodig om hetzelfde effect te krijgen.

Deel Deze Pagina