Hoevaak een schone handdoek

Discussie in 'De lounge' gestart door iMama, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak gebruik jij een verse handdoek?

1. Elke dag een schone

2. Om de dag

3. 1 x per week

4. Anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had laatst een beetje een discussie met een vriendin over dit onderwerp dus ben benieuwd hoe jullie erover denken.

Ikzelf neem elke dag minimaal 1 schone handdoek voor t afdrogen. Ik neem er een 2 e bij als ik m'n haar heb gewassen. Ik vind t zelf een onfris idee om de volgende dag m'n gezicht af te drogen met mogelijk hetzelfde stuk handdoek waar ik m'n flamoes en bilspleet mee heb gedroogd.
    Die vriendin vond dat maar raar. Want als je gedoucht hebt, ben je toch schoon?

Ben benieuwd hoe jullie hierover denken en hoeveel handdoeken jullie gebruiken...

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ben het helemaal met je vriendin eens :D!

3. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Alles schoon nooit over na gedacht deze te hergebruiken????

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Even goed zoeken, daar is een tijdje terug een groot topic over geweest... met daarin waarschijnlijk diezelfde discussie als jij met je vriendin

5. mam1985

mam1985 Actief lid

6 apr 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zowel voor onszelf als voor de kinderen pakken we iedere dag/iedere wasbeurt een schone handdoek.

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb een haarhandoek. die gebruik ik 2/3 dagen daar droog ik ook mijn gezicht mee af en vervolgens draai ik hem in mijn haren.

handdoek gebruik ik 2 dagen. heb nummer in de hoeken 1 en 2 kont en 3 en 4 voor flamoes:D dus dag 1 gebruik ik nummer 1 en 3 dag 2 nummer 2 en 4... probleem opgelost

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Elke douchebeurt een schone

Wij douchen elke dag, dus ook elke dag 3 badhanddoeken in de was.
    En ook elke dag een schone theedoek/keukenhanddoek, en 2x per dag een schoon vaatdoekje, en elke dag schone gastendoekjes in de badkamer en toilet

Meteen de verklaring waarom wij elke dag een volle wasmachine hebben :p

8. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Hier -iedereen- elke dag een schone handdoek en ik 2 omdat ik een aparte handdoek gebruik voor mijn haren.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Sinds dat vorige topic, ben ik m'n handdoeken ook vaker gaan gebruiken. De handdoek van mn haren gebruik gerust 3 of 4 dagen. Die van m'n lichaam ongeveer 2 dagen . En dat gebeurd bij de kinderen ook, mits m'n man de handdoek niet op de grond gegooid heeft ;) .

Ik vind het een goede bezuiniging, het scheelt (bij 3 personen) toch wel een draai was in de week.

10. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

1 voor mn haar en 1 voor mn lichaam, dus ik pak er 2 per dag :) en voor man en kids geldt hetzelfde.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Koekjes: Check!
    Cola: Check!

Laat de jij bent viezer dan vies meute maar komen ik ben er klaar voor :D

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

OMG.. echt waar? :$

Ben het met je vriendin eens maar hier meestal gebruik ik de handdoek één keer.. gemakzucht

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Grapje toch :D

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

*zet popcorn alvast klaar*

Maar goed, hier rouleren de handdoeken. Handdoeken die ik gisteren voor mijn lichaam heb gebruikt, gaan vandaag voor mijn haartjes. En daarna droog ik er de vloer goed mee.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Bah, flamoes in je haar

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nee joh echt waar... ik heb zitten naaien joh... en iedereen altijd maar vragen waar de nummers voor staan :D

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Iedere dag een nieuwe.. maar zeg wel eerlijk dat ik vaak voor de de oudste 2 kinderen 1 grote badhanddoek gebruiken om af te drogen en dan gaat hij in de was.

18. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Wij douchen gewoon alleen met Pasen en Kerstmis en dan met schone handdoeken :D

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Das lekker, helemaal als je ongesteld bent. Mooie rooie tint in je haar. F*ck henna.

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    gebruik m om af te drogen en na het douchen droog ik er mijn bad mee uit kranen enz
    en dan de was in

Deel Deze Pagina