Ik had laatst een beetje een discussie met een vriendin over dit onderwerp dus ben benieuwd hoe jullie erover denken. Ikzelf neem elke dag minimaal 1 schone handdoek voor t afdrogen. Ik neem er een 2 e bij als ik m'n haar heb gewassen. Ik vind t zelf een onfris idee om de volgende dag m'n gezicht af te drogen met mogelijk hetzelfde stuk handdoek waar ik m'n flamoes en bilspleet mee heb gedroogd. Die vriendin vond dat maar raar. Want als je gedoucht hebt, ben je toch schoon? Ben benieuwd hoe jullie hierover denken en hoeveel handdoeken jullie gebruiken...
Even goed zoeken, daar is een tijdje terug een groot topic over geweest... met daarin waarschijnlijk diezelfde discussie als jij met je vriendin
ik heb een haarhandoek. die gebruik ik 2/3 dagen daar droog ik ook mijn gezicht mee af en vervolgens draai ik hem in mijn haren. handdoek gebruik ik 2 dagen. heb nummer in de hoeken 1 en 2 kont en 3 en 4 voor flamoes dus dag 1 gebruik ik nummer 1 en 3 dag 2 nummer 2 en 4... probleem opgelost
Elke douchebeurt een schone Wij douchen elke dag, dus ook elke dag 3 badhanddoeken in de was. En ook elke dag een schone theedoek/keukenhanddoek, en 2x per dag een schoon vaatdoekje, en elke dag schone gastendoekjes in de badkamer en toilet Meteen de verklaring waarom wij elke dag een volle wasmachine hebben
Hier -iedereen- elke dag een schone handdoek en ik 2 omdat ik een aparte handdoek gebruik voor mijn haren.
Sinds dat vorige topic, ben ik m'n handdoeken ook vaker gaan gebruiken. De handdoek van mn haren gebruik gerust 3 of 4 dagen. Die van m'n lichaam ongeveer 2 dagen . En dat gebeurd bij de kinderen ook, mits m'n man de handdoek niet op de grond gegooid heeft . Ik vind het een goede bezuiniging, het scheelt (bij 3 personen) toch wel een draai was in de week.
OMG.. echt waar? Ben het met je vriendin eens maar hier meestal gebruik ik de handdoek één keer.. gemakzucht
*zet popcorn alvast klaar* Maar goed, hier rouleren de handdoeken. Handdoeken die ik gisteren voor mijn lichaam heb gebruikt, gaan vandaag voor mijn haartjes. En daarna droog ik er de vloer goed mee.
nee joh echt waar... ik heb zitten naaien joh... en iedereen altijd maar vragen waar de nummers voor staan
Iedere dag een nieuwe.. maar zeg wel eerlijk dat ik vaak voor de de oudste 2 kinderen 1 grote badhanddoek gebruiken om af te drogen en dan gaat hij in de was.