Nieuwjaarswens

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 31 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wees lief voor elkaar. Wees lief voor anderen. Wees lief voor jezelf. Wees vandaag lief voor alles en iedereen die in je buurt is, zichtbaar en onzichtbaar. Vooral in deze tijd. Een tijd waarin we misschien wel worden gedwongen om de vrijheid in onszelf te vinden.

Wees lief voor de dieren.
    Dieren maken ons zoveel liefdevoller. Besef dat er achter hun ogen gevoelige, denkende wezentjes schuilen.

Alle dieren voeren noodzakelijke taken uit die het leven mogelijk maken, of we het nu begrijpen of niet, en elke vriendelijk gebaar van onze kant, hoe klein ook, helpt om deze wereld tot een meer humane en vredige plek te maken. Zelfs een kleine daad verleent betekenis en doel aan je leven .

Wees lief voor de aarde. We hebben er maar 1.

De beste wensen voor een gelukkig nieuwjaar ook voor jou, voor de dromen die je wilt bereiken, voor de goede bedoelingen en de doelen die je wilt overwinnen. Aan oude dingen en aan de goede herinneringen die je in het nieuwe jaar wilt meenemen. Leef elke dag met enthousiasme en laat niemand je verdriet verkopen, want als je vrede en liefde in je hart hebt, is dit je grootste rijkdom. <3

Ik wens jullie allemaal een prachtig en vrij 2023.

Cobon, bosi333, Orangeapple en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Wat mooi geschreven ❤️ @Devilschase voor jou ook de allerbeste wensen en een gezond, gelukkig & liefdevol 2023!

Voor iedereen hier de allerbeste wensen ❤️ Bedankt voor jullie luisterend oor altijd, en voor jullie digitale knuffels en advies ❤️

GossipGirlxoxo en Devilschase vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Bekijk bijlage 742711

Maar vooral wees lief voor elkaar, luister naar elkaar, bied een helpende hand waar je kunt, maak een praatje met die eenzame buur, groet mensen ook al ken je ze niet, behandel anderen zoals je zelf behandeld wenst te worden! Maak er wat moois van, er is al ellende genoeg!

Ysabella en Devilschase vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

❤️

Mim89 vindt dit leuk.
  5. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.383
    30.688
    113
    Vrouw
    Ik wens jullie liefde en vriendschap.
    Voor elkaar. Voor je lief. Voor een vreemde.

En ik wens alle meiden hier met kinderwens vooral een heel vruchtbaar 2023

Devilschase en Mim89 vinden dit leuk.
  6. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Helemaal mee eens. Mooi gezegd.
    Behalve de dieren dan, heb ik niks mee. Ja ik eet ze graag op haha. Maar niet te vaak ivm het milieu ;)

Deel Deze Pagina