Mijn vriendje vind hem een zeikstemmetje hebben en elke keer wanneer ik hem hoor denk ik: ach gus, manneke, hedde gij het zo moeilijk, wil je een ballon? *is vertederd* Wat is het eigenlijk aan zijn stem? VL stoort zich eraan en ik denk: aahhhwww, wat een droppie, koesjiekoesjieknuffel (alleen qua stem dan, hè?) Wanneer ik deze hoor: Passenger - Let Her Go [Official Video] - YouTube dan heb ik gewoon zin om een keertje met hem naar de speeltuin te gaan of naar McDonald's ofzo, terwijl hij verdikkiedorie 2 jaar ouder dan mij is.
dat liedje wat je nu als voorbeeld geeft vind ik juist een heeeeerlijk nummer! Die kan ik gerust de hele dag aanhoren hahaha. zo zie je maar hoe verschillend de mens kan denken
Ja ik probeer er enkel achter te komen waarom hij dat effect op mij heeft... Hij slist volgens mij, maar zal dat het dan zijn?
Hahahaha idd dat stemmetje!!! Hahaha m'n vriend zingt hem altijd overdreven na in de auto, dan pies ik zowat in m'n broek.
Hihi gister zong ie André Hazes (Kleine jongen en Zeg maar niets meer) mee met dito stemmetje. Hahaha Misschien een leuk topic om dat soort filmpjes te posten
Je zou er toch maar het bed mee moeten delen Ik zou denken dat ik in de gemiddelde crèche zit! Met zo'n pruillipje... En dan bekant 30 jaar oud! Nee echt, volgens mij heeft hij de meest sekslooste stem ooit Althans, voor mij wel. Ik zie echt zo'n peuter/kleuter voor me die dan zegt: only once i had a piemel and i let it go (en dan heel je badkamer onder gezeken heeft ofzo)
ik durf het liedje niet aan te klikken, maar vrees dat ik volgende keer dat ik m op de radio langs hoor komen in me broek ga piesen van het lachen door deze topic.
Het is inderdaad een erg zijiig stemmetje... Al hoewel ik het opzich wel een leuk nummer vind om naar te luisteren
Ik vind het wel een prachtig nummer! Maar das dan ook omdat het een paar maanden terug is gedraaid op de begrafenis van een vriendin van me....... Maar snap wel precies wat jullie bedoelen