wat zegt het papegaaienkind van het voedingscentrum?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Yjc, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Als eerste zegt hij: "ah lekker frikandellen" en als laatste: "fietsen, pak de auto wel effen"

Maar wat zegt ie nou als 2e?

Vroeg het me gewoon af.

2. Female

Female Niet meer actief

Vroeg ik me ook al af. Ik dacht zoiets te verstaan als "Ontbijten? Voor mij geen tijd"
    Maar kan er helemaal naast zitten haha

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ontbijt geen tijd inderdaad ;)

dit is de hele tekst ;)

Hij zegt;
    aaah lekker frikandellen!
    ontbijt geen tijd!
    fietsen? ik pak de auto wel ff....

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind 't eigenlijk heel goed verstaanbaar!

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    is dit niet het zoontje van ....mmm hoe heet ze nu ook alweer..
    Nou zeg hihi, ze zit hier op het forum, ik dacht dat dit haar oudste zoontje Ewout was!
    Ze heeft drie mannekes..sorry ben ff de naam kwijt!

Misschien totaal OnTopic maar wel leuk! hahahaha

kus miek

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Het is niet Ewout, die was het uiteindelijk niet geworden. :(

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Knap van jullie, dat je daar zinnen uit kan maken. Haha...ik haalde er helemaal niks uit. :)

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik wist wat de tekst was omdat ik het van de mama van ewout had gehoord maar ik versta het ook niet echt moet ik zeggen..

9. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    ik kon het wel goed verstaan en vind het een grappig jochie!
    mijn zoon vind hem ook erg leuk, ligt altijd in een deuk als hi erop is!

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik vind het juist een hele irritante reclame en dat toontje...iehhhh... Ik kwam wel uit de zinnen, maar ik schakel snel over als ik hem zie!:p

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

ik vind het juist duidelijk te horen! Leuke reclame!

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het is dat ik weet wat hij zegt, anders had ik het ook niet geweten hoor hahahahaha

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    nou ik versta het eigenlijk ook wel goed. En vind hem erg grappig. Volgens mij gaat het namelijk veel zo...

Ik werk in de bakkerij en hoe vaak ik tussen de middag ouders met hun kindjes in de zaak heb staan die nog even wat voor tussen de middag moeten halen. Dat wordt dan vaak een croissantje of een kaasstengel. Voor het gemak want het moet allemaal maar even snel.

Vroeger bij mij thuis kwam ik tussen de middag thuis en stond de tafel netjes gedekt met boterhammen en beleg. Even goed eten, nou dat is tegen woordig voor heel veel kinder niet meer normaal....

Zonde het is zo belangrijk.... goed eten

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Och als ik van n vriendin van mij hoor dat kinderen op de basis school geen brood bij hebben maar n zak chips en een blikkie red bull voor tussen de middag (speciale basis school waar ze een continue rooster hebben dus op school eten)
    En bij mn zoontje op school hebben ze vrijdags gruitdag. Dan mag je als tussendoortje alleen groente of fruit mee.
    Heb al eens gezegd: als ze dat nou eens omdraaiden, 4 dagen groente of fruit en op vrijdag een koekie. DAN heeft het tenminste nog nut ook ;)
    Mijn zoontjes zeuren nog wel eens als ze weer eens n appel mee krijgen. Maar bij ons gebeurt het maar heel zelden dat ze naast hun bruine boterham met maar 1 x zoet p dag een koekje mee krijgen. Meestal fruit of n stuk komkommer of kaas.
    Snoepen is bij ons echt snoepen. Tussendoortjes zijn gezonde dingen. En snoep hoort alleen op school als er iemand jarig is.
    En dan heb ik wel eens eentje die zegt jamaar de andere kindjes... Tja... maar jij woont hier en wij willen n gezond jochie :p

Deel Deze Pagina