AMSTERDAM - Patty Brard wil dolgraag een hilarisch programma maken met Gerard Joling. 'Wie ben ik?', waarin ze samen met Geer pannellid was, komt niet terug op de buis. "Het is niet het succes geworden dat ze hadden gedacht", zegt Patty op Mediajournaal.nl. Maar als het aan haar ligt zal ze wel weer samenwerken met Gerard, want dat is uitermate goed bevallen. En ze weet ook al wat voor programma ze het liefst wil gaan doen... "Een soort Over de Vloer wat hij met Gordon heeft gedaan." Maar ze wil niet dat er alleen gegild en gegierd wordt, er moet ook een verháál in zitten én emotie.
Astjeblieft niet zeg....ik vind zowel Gerard als Patty vreselijk op tv. Zap echt altijd weg als ik ze zie. Ze zijn zooo overdreven!
Ik moet altijd wel lachen om Gerard Joling. Hij heeft zo'n aanstekelijke lach. En ik vind dat Patty Brard de laatste jaren zo'n raar uiterlijk heeft gekeken. In Shownieuws had ze me toch een voorgevel. En met hele rare bobbels, waardoor ik niet wist hoe haar borsten er uit zouden moeten zien. Verder mocht ik haar vroeger niet echt, maar nu wel weer. Ik denk dat ze wel iets leuks ervan kunnen maken, die twee. Gordon vind ik in elk geval een onbeschofte kwal van een vent. Logisch dat die twee ruzie hebben. (Geer en Goor)
geweldig! ik ga zeker kijken. Patty is echt hartstikke aardig! kwam haar tegen vijf jaar geleden en dat mens is 100% warmte!
Ik begrijp niet wat ze nou onder "hilarisch" verstaan. Ik heb denk ik een ander soort humor, want dat van die mensen (Geer, Goor, Patty etc) snap ik echt niet. Ik vind het de meest overdreven, neppe mensen die met hun hoofd op tv komen. Dan mogen ze offscreen wel aardig zijn, maar van mij hoeven ze echt niet ONscreen
@Lyst Van mij mogen ze best op tv hoor, als er maar tegelijkertijd programma's op tv zijn die ik wel leuk vind.
vind ze alle 2 leuk. t is bij die 2 echt zo, of je vind ze helemaal leuk, of je vind ze helemaal niks. bij mij is het t eerste. hou wel van wat afzeikerige humor
Hahaha, mja Dan krijg ik ze alsnog te zien in die gigantisch grote reclames (dwars door het beeld) tijdens andere programma's de rest van de week