Winkelen baby/kinder winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke175, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Ik geef juist niets om de merken en zoek echt per maat.
    Kan me wel voorstellen dat het er mooier uitziet als je het per merk bij elkaar houdt.

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Per kleur is zeker niet mooi

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak

Dat doen we bij ons alleen in de sale.. op item enz. Vind Op stangen ook wat goedkoper ogen, alsof het niet.meer netjes hoeft zeg.maar. vind met front stangen altijd een voordeel dat je echte blikvangers kan hangen..

4. MariSam

MariSam Actief lid

13 nov 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me zo voorstellen dat grotere winkels/ketens het niet voor niets zo doen, er zal best eens onderzoek naar gedaan zijn dat dit voor de meeste mensen de meest aantrekkelijke manier is..

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou geloof me.. dit ziet er echt niet goedkoop uit hoor ;)
    Het is heel netjes en overzichtelijk... het zijn geen gewone stangen... het zijn stangen los van de muur... inloopkast materiaal en daar de winkel mee ingericht.. dus gewoon met legplank erboven enz... heel strak.

6. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    Op maat! Vind het heel irritant als je moet zoeken voor de juiste maat en alles Door elkaar hangt

7. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Wij hebben hier twee babywinkels. Bij de ene hangt alles op maat. Bij de andere per merk en dan de maten per item oplopend.
    Ik moet zeggen dat ik de winkel per merk overzichtelijker vind en Luxer vind ogen. Maar ik loop wel vaak naar t merk wat ik al ken. Bij de winkel waarbij het op maat hangt koop ik vaak meer en zomaar ineens andere merken! Vind er dan echt dingen die ik anders niet zou zien.

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dit, ik kijk sowieso nooit naar een bepaald merk.
    Ik kijk bij de goede maat en wat mooi vind koop ik.
    Als ik moet zoeken en graaien naar de juiste maat, loop ik de winkel uit.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Absoluut op maat...niks is zo irritant om iets leuks te zien en dan te moeten zoeken of de juiste maat er hangt. Als je bij de goede maat staat weet je meteen wat je kunt krijgen.
    In een online webshop filter ik ook meteen op maat.

10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.399
    5.305
    113
    Het ligt aan vrij veel factoren. In mijn favoriete kinderkledingzaak doen ze beiden, nieuwe items hangen/liggen meer in het zicht en dan dezelfde artikelen in oplopende maten. Items waar nog maar enkele maten van zijn komen op de rekken die op soort en maat gesorteerd zijn. Ik vind het prima werken zo, de nieuwe artikelen die nog in alle maten beschikbaar zijn, zie je in een oogopslag en je kunt nog even lekker neuzen tussen de rest.
    Het ligt natuurlijk ook aan de grootte van je winkelpand, de winkel waar ik het over heb is redelijk ruim opgesteld en dan kun je ook meer als blikvanger opstellen, als daar geen ruimte voor is, zou ik op maat hangen, niet op merk.

11. aora

aora Actief lid

6 sep 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    +1

Anders wordt het volgens mij wel heel druk en ik koop eerder in een winkel die er 'rustig' uitziet.

12. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Waar zit jouw winkel? Volgens mij wonen wij niet ver van elkaar, ik zoek nog leuke kinderkleding winkels in de buurt! Ben nog steeds nieuwsgierig naar de jouwe :).

Ik weet eigenlijk niet beter dan dat kleding op merk-collectie-artikel-maat hangt. Ken volgens mij geen een winkel waar kleding op maat gesorteerd hangt (behalve bij sale).

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    #33 ikke175, 4 mei 2015
    Laatst bewerkt: 4 mei 2015
    In Panningen ligt de winkel maar we krijgen ook een webshop...
    En versturen gratis ;)
    Anders doe me een pb.. we kennen elkaar van een topic Eindhoven :)

-----------------------------------------------------------------------------

Bedankt allemaal voor de reacties..
    Bij ons hangt het op merk, per artikel oplopend qua maat..
    Maar het is wel zo dat de wat onbekendere en wat goedkopere merken zo niet direct eruit springen dus ik denk dat ik het vanaf de wintercollectie ga verplaatsen..
    Dure merken bij elkaar ( niet door elkaar maar als uitblinker tegen de muur) en de goedkopere artikelen op maat.... Of in ieder geval maten bij elkaar... 50 t/m 68, 74 t/m 98, 104 t/m 116, 122 t/m 164...
    Dan gaat dat ook wat meer opvallen :D

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.502
    10.409
    113

Precies dit ook ik heb geen zin om te zoeken.

15. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    In mijn favoriete winkeltje voor de kids hebben ze het als volgt
    Groepen gesorteerd baby, kleine meisjes, kleine jongens
    En daarna nog grote meisjes, grote jongens.
    Het hangt op merk en van alles hangt er 1. Je vraagt dus de maat.
    Dit werkt dus alleen in de wat kleinere winkel waar je tijd heb om je klanten echt te helpen, en meer dingen er bij te adviseren zoals een vestje of legging.

Deel Deze Pagina