Winkelen Breda TIPS!?

Discussie in 'De lounge' gestart door MvLiam, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Aanstaande woensdag gaan wij winkelen in Breda. Mijn vriend heeft overdag een afspraak en ik heb besloten dat ik daar samen met een vriendin dan even gezellig ga winkelen.
    Nu wilde ik wat leuke kleren voor mezelf en mijn zoontje kopen maar ben ik nogal onbekend in Breda. Ik vroeg mij af of hier misschien mensen zijn die mij wat winkeltips kunnen geven?
    Ik hou niet zo van winkels als H&M, Vero moda enzovoort, ben meer opzoek naar de iets duurdere merken. Ook voor mijn zoontje.
    Ik vind de wintercollectie van Lief! ook wel leuk en zag dat er ook een Lief! winkel in Breda zit?

Weet iemand nog wat leuke winkels in Breda? Of misschien een lekkere lunchroom, handige parkeerplaats etc?
    Ben bang dat wij anders echt als toeristen door Breda dwalen zonder ook maar een leuke winkel tegen te komen ;):)
    Alvast super bedankt!

2. Ik woon nu 2 jaar heel dicht bij Breda, en ik ben 1 keer in de stad geweest.. Wat een vreselijke stad is Breda :p

Ik heb dus helaas geen tips voor je ;)

Alleen het eetcafe 'Hook aan de Haven' vind ik wel leuk :p

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
  4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hahaha ben ik het helemaal mee eens ;)

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Hehe Shaddixxx en Wonders2, ik vind Breda juist weer een leuke stad om te winkelen. Er is een veel leukere sfeer dan in Tilburg en er zijn ook veel meer soorten winkels. Het is dus maar net wat je gewend bent.

edit:
    MvLiam, ik heb helaas geen tips voor je want het is al wel weer een tijdje geleden dat ik naar de stad ben geweest, laat staan gaan winkelen in een andere stad.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik ben het ook met jou eens. Ik vind het ook een hele leuke stad om te winkelen. Veel verschillende soorten winkels.

Alleen al die enquetes die altijd in de stad staan daar vind ik vreselijk irritant. Al die gasten, type gladde glijer nemen zo maar geen nee aan. Vreselijk!

7. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ik ben Bredanaar en vind het altijd wel lekker winkelen in Breda... zeker met mooi weer als de terassen open zijn!
    Lief! wordt in ieder geval verkocht bij Dot en Julot en bij de Bijenkorf. Verder zit er nog een H&M kids, Name it en Villa Happ.
    Ik ben voor kleding voor mezelf altijd wel fan van de Esprit en Vero Moda. De duurdere merken koop ik eigenlijk niet, dus daar heb ik geen tips voor.

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    voor parkeren... pak parkeergarage de Barones... dan sta je in het centrum... Op de grote markt (bij de kerk) zijn leuke eettentjes waar je gezellig en redelijk goedkoop kunt eten...

Ik vind persoonlijk bijv. de sps (->superstar) (2 hebben ze in breda) de dept winkel, double face en didi leuke winkels die wat duurder zijn dan de vera moda achtige winkels..

Deel Deze Pagina