Iemand ervaring met Snapfish?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik had op editie.nl gezien dat deze site het beste uit de bus kwam. Nu wilde ik daar een fotoboek maken, maar daarvoor moet je je dus inschrijven op de site. Valt ook nog wel mee, maar wat mij nog het meest tegenhoudt is dat je een creditcardnummer moet opgeven. Ik zit dus nu ff in dubio. Heeft iemand ervaring met deze site?

2. Roanne

Roanne Lid

10 feb 2009
    78
    0
    0
    Down South
    Fotoboek heb ik bij Snapfish nog niet laten maken, maar heb daar wel foto's laten ontwikkelen. Goede kwaliteit hoor en hele goede service! Ik heb trouwens via ideal of eenmalige machtiging betaald, misschien staat dat er ook nog bij ergens?

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Geen ervaring mee,maar ik zou ook niet mijn creditcardnummer zomaar ergens intypen,ik zou idd eerst meer informatie verzamelen,misschien via google??

4. Hier lopen al zo vreselijk veel topics over.. ;)

Nog maar een keertje dan: Ik vind Snapfish, net zoals Pixum, echt drastisch slecht. Foto's worden raar afgesneden, hoofden zijn helemaal geel in plaats van gewoon huidskleurig..

Nee, geen Snapfish meer voor mij!

Ik vind het ook heel raar dat je bij het machtigen aangeeft dat je ze dáár toestemming voor geeft, en dat het woordje 'eenmalig' er niet bij staat. Gaf me toch een beetje de kriebels, in principe geef je ze dus toestemming om onbeperkt te machtigen ;)
    Daar heb ik overigens, gelukkig, nooit problemen mee gekregen..

Deel Deze Pagina