Hoi allemaal, In mei wil ik een weekje met mijn moeder naar Griekenland. Mijn man staat hier volledig achter. Hij houdt niet van dat soort vakanties en vliegen. Nu ben ik dan weg van zaterdag tot zaterdag. Leven van de kinderen gaat gewoon door (school, spelen, sporten). Maar toch voel ik me schuldig tegenover hen en af en toe krijg ik beangstigend gevoel ga ik t wel een week volhouden zonder ze. Maar aan de andere kant ben ik ook wel toe aan een weekje rust. Kids zijn dan net 10 en 7 jaar. Benieuwd hoe jullie over zoiets denken
Uuuuuu nee absoluut niet. Heerlijk dat je dat kan doen. Helemaal als je man het totaal niet erg vind.
Nee joh niet schuldig voelen! De kinderen zijn met hun vader en zullen vast een gezellige week hebben.
GAAN! En jaloers hier Nou moet ik zeggen, ik zou het ook wel lastig vinden, maar als de kans zich voordoet zal ik m zeker pakken. Daarnaast gaat mijn partner ook regelmatig een week weg (werk of vakantie met een vriend ofzo) dus ik zie niet in waarom je als moeder dat niet zou kunnen. En je bent naast moeder ook nog gewoon ‘vruchtje24’ he Geniet ervan!
Doen! Ik ga ook vaak 1x per jaar een midweek weg of weekend weg met vriendin heerlijk uitslapen opladen en genieten!
Oooh als die kans zich voordoet, gaan! Tuurlijk ga je ze missen, maar ze zijn al op zo’n leeftijd dat dit ook echt wel te doen is.
Het is niet dat ze een week lang geen eten krijgen als jij er niet bent he Je man is er en die gunt het je ook gewoon gaan.
Ik ben jaloers haha. Gewoon lekker gaan, thuis draait alles gewoon door en je hebt het verdiend. Genieten
Nee joh, nergens voor nodig om je schuldig te voelen. Je mag ook best weleens wat voor jezelf doen zonder kinderen. Krijgen ze niks van hoor. Ik ben vorig jaar 5 dagen met mijn zus naar New York geweest en natuurlijk de kinderen wel gemist, maar het was zo een geweldige reis, dat ik blij ben dat dat me niet tegenhield. Gewoon gaan en lekker genieten. En met de huidige technische snufjes ben je helemaal niet zo ver weg. Je kan altijd nog skypen oid.
Wat iedereen zegt, gaan! Ik ben vorig jaar een week met een vriend naar Italy geweest heerlijk bijkomen en cultuur snuiven.
Super lieve reacties. Ervaar soms alles al als heel zwaar omdat ik mezelf snel te kort doe. Wat jullie zeggen kinderen komen die week ook niks tekort. Ga morgen boeken
Heerlijk! Ik zou het zo graag een keer willen, lekker met vriendinnen een midweek weg. Maar ook zal ik mij schuldig voelen want zal man t wel kunnen draaien alleen. Over mijn kinderen maak ik me niet druk. Die zullen mij zeker missen maar hebben dan ook een week rust .. iets met ze lijken op mij Sowieso is dat lastig bij ons met opvang maar goed das een ander verhaal. Als ik het kon en alles was goed geregeld thuis dan ging ik zeker!
Absoluut niet schuldig voelen. Ze zijn niet piepjong meer en zullen zich vast en zeker gaan redden. Veel plezier!
Nee joh lekker gaan. Vooral omdat hun ritme gewoon door gaat,voor ze het weten ben je weet thuis. Ik ga 1x per jaar ook op stedentrip met een vriendin en dan ook juist door de weeks.
Ik begrijp goed dat je je schuldig voelt maar ik zou er nog een week achteraan plakken Heerlijk van genieten ... die kids die hebben de tijd van hun leven met papa die alleen maar afhaal gaat halen ... en who cares ... lekker laten genieten en zelf ook!
Gewoon gaan, soms is dat juist heerlijk! Ik ben afgelopen zomer 3 nachten weggeweest, welliswaar maar 1,5 uur rijden, maar ben er echt van opgeknapt. Even geen gemama enzo