Shoppen is niet echt mijn ding. Online ga ik helemaal los Verder koop ik mijn kleding in de uitverkoop en dan het liefst bij een department store, alles onder een dak. Mijn kinderen haten shoppen en zijn het na vijf minuten zat en gaan dan rennen, zeuren, hangen, tussen, onder de rekken. Nee, geen succes. En mijn man al helemaal niet, die loopt het liefst vijf jaar in dezelfde broek en trui. Wel zijn we af en toe in Amerika en kunnen dan helemaal los in de outlet. Van alles genoeg, meestal lekker rustig en leuk geprijsd. En ook daar zijn we binnen drie uur klaar. Wel kan ik af en toe met vriendinnen de stad in gaan, maar dat is gezellig, die winkels kunnen me niets schelen. Lekker samen lunchen en kletsen
Mijn dochter heeft de genen van mama. Woensdag toen het een dagje minder weer was zei ze "o mama heerlijk even geen zon dan kunnen we lekker een dagje shoppen" En dat hebben we ook gedaan. Van 11 tot 4 inclusief lunch heerlijk gewinkelt.
Ik heb engelengeduld, dus drukke winkels en lange rijen voor de pashokjes doen me niet zo heel veel. Maar ik merk toch dat mijn shop-momenten zich meer en meer verplaatsen naar lekker thuis op de bank, laptop op schoot... Net zo makkelijk en veel overzichtelijker. Wat betreft make-up... ik heb ook een beetje het lipstick-kleuren probleem. Evenals de kleur van de blush. Allemaal warme peachy kleuren en ik wil gewoon koel-roze . Inmiddels heb ik een aantal favorieten en rits ik die vliegensvlug uit de winkel ( rituals heeft een mooie koele roze lippenstift... voor op mijn lippen, maar die gebruik ik ook als blush - de PERFECTE kleur! ). Bril... tja... Ik moet eigenlijk weer. Ik hou wel van de ray-ban-achtige modelletjes ( heb er nu een in het bruin en het zwart ). Maar ik wil nu wel met van die tortoise-vlekjes... Of een leuk gekleurd modelletje. Maar ja, dan wordt de zoektocht ineens moeilijker. En ik heb dan altijd dan ik 3 of 4 geweldig vind en er maar 1 mee naar huis ga nemen . Dat is misschien nog wel mijn grootste frustratie.
Als ik alleen met een vriendin of mijn man kan winkelen vind ik het wel leuk. Al heb ik ook wel dagen dat ik ook geen zin heb om pashok in, pashok uit te gaan. Maar over het algemeen vind ik het wel leuk. Moet ook zeggen dat dat zeker ook eraan ligt hoe ik in mijn vel zit. Nu ik veel ben afgevallen zit ik weer lekkerder in mijn vel en vind ik kleren passen ook leuk.
Haha helemaal mee eens! Alleen niet wat schoenen betreft Vreselijk om allemaal leuke kleding te zien en er dan net niet in te passen.
ik haat winkelen.. altijd al gedaan.. kom paar keer per jaar in de stad en dan ga ik gericht naar de winkels waar ik zijn moet internetshoppen is dus echt een uitkomst... 3 klikken en dan dagje wachten op de post
Ik vind winkelen leuk, mits: - het niet zo stervensdruk is. Ik heb een hekel aan dat gegraai en geschuifel langs elkaar heen. - het niet zo hysterisch warm is, dat bederft alles voor mij! - er niet enkel S en M in het rek hangt. Verder vind ik het heerlijk. In m'n eentje, in alle rust en met een goed gevulde portemonnee
Mja wat dat betreft is 1 kind soms wel practisch Mijn moeder shopte ook nooit met 3 kids. Of ik ging mee.. Of 1 van mijn broertjes.
Ik hou van winkelen MAAR niet als als ik iets nodig heb want dan is het er niet of de kleur is er niet of het model ga zo maar door.
Ik ben verslaafd aan shoppen. Als ik niet in de stad ben dan shop ik wel online... Neem de kinderen gwn mee, 4 stuks. Soms is het wat minder leuk maar soms hebben ze dan ook gwn pech, dan moet je even door omdat er wat nodig is. Als ik écht gericht iets nodig heb voor 1 van de kinderen dan neem ik max 2 kids mee anders kan ik het echt niet vinden. Dan kan ik me op een gegeven moment niet meer concentreren op wat ik zoek..omdat de meiden me vanalles willen laten zien en de jongens steeds aandacht vragen voor vanalles. Maar ga vaak een hele dag shoppen zonder kids in Antwerpen, Breda, Den Haag...
Dat is idd superirritant, zoek je wat kun je het nergens vinden. En dan heb je het gevonden en opeens ligt het overal in de winkel. Heel apart haha!
Ik hou van winkelen! Maar wel alleen of met mijn zoontje. Ik vind er niks aan als ik sterds rekening moet houden met welke winkel de ander wil zien. En hoe laat die weg wil, etc.
Vroeger was het een hobby, ging overal heen met een vriendin of met mams naar de leukste steden. Tegenwoordig met de kinderen is het alleen nog maar een moetje. Ik bestel bijna alles online, ook voor de kinderen en man. Het scheelt een hoop gezeur iig.
Jij mag met mij winkelen; schoenen kopen vind ik namelijk het leukste wat er is, en daar slaag ik dus altijd voor en ook het koffiedrinken en lunchen vind ik leuk, of cadeautjes zoeken, maar verder?
Sinds de zwangerschap met hellp vind ik winkelen niet meer leuk. Voor mijn dochter gaat nog wel vooral speelgoed, maar ja dat is ook maar 1 winkel misschien 2. Aluminium voor kleding moet en ik kan het niet snel genoeg vinden dan word ik waus in mijn hoofd door de drukte.
Nooit van mn leven! Ik shop online.. Als ik de stad in ga is het voor het terras en ga ik heel af en toe dan een winkeltje in... Maar verder noooo way!
Ik vind het een drama. Ik heb een hekel aan kleedhokjes, overenthousiaste verkoopster, bonkende discomuziek, overvolle kledingrekken en wachten, wachten en nog eens wachten. Ik bestel geloof ik al 10 jaar alles online en dat werkt prima. Heel af en toe ga ik wel met een vriendin mee, omdat zij het wel leuk vindt.