Ik shop graag, maar ik heb mijn favo winkels. Ik weet in welke winkels ik meestal wel slaag en shoppen betekent voor mij "naar die winkels hollen en daar mijn slag slaan". Ik heb geen doorsnee maat, dus in standaard winkels weet ik toch dat ik niet moet kijken, da's verloren moeite, want maatje 50 hebben ze daar toch niet. Ik shop ook wel graag voor "prulletjes" en sokken enzo. En zowel ik als vriend hebben een zwak voor tweedehands boekenwinkels. Ik shop NOOIT online. Ik kijk wel online naar de winkels die ik graag bezoek. Maar ik moet de dingen toch echt wel passen, voor ik er mijn geld aan geef. Make-up draag ik niet. Parfumwinkels en dergelijke vermijd ik dus ook. Hoogstens effe het Kruidvat in voor weer een nieuw geurtje deo of een nieuwe lekker geurende fles douchegel of shampoo (al heb ik er altijd nog 4 in mijn kast staan - kwestie van te kunnen afwisselen).
Ik shop overigens het liefst alleen. Heel soms met vriend, maar dan is 't meer gewoon effe rondkijken. Want als ik ga passen, begint vriend vervelend te doen en vindt ie het saai en dat ik te veel pas en dat ie moet wachten. En hij geeft toch nooit zijn mening over kleding, ik moet het altijd maar zelf weten ... dan kan ik even goed alleen gaan. Alleen boekenwinkels doen we echt wel meestal samen. Beste vriendin heeft overigens maatje "perfect" en daar kan ik dus niet mee shoppen. En bovendien verschillen we te hard qua smaak.
Jaaaaaa ik hou ervan!! Maar dan wel zonder kinderen Kan uren struinen door winkels, passen, zoeken. Kan nu al uitkijken naar het shoppen voor winterkleding
Lang leve online shoppen en soms es wat zelf in de winkel kopen. Maar de postbode weet mij wel te vinden