Waar overnachten?????

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door E82, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Wij gaan 3 juli naar languedoc roussillon. Nu vroeg ik me af waar we het best die vrijdagnacht een stop kunnen maken om te overnachten. En dan de volgende dag weer verder. Weet dat het op zaterdags druk is in Frankrijk.
    Wie heeft een goede tip is hier ook vaker geweest??

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Wij zijn vorig jaar ook naar Zuid Frankrijk geweest en hebben toen overnacht bij het Novotel in Beaune. Deze ligt bij de afslag van de snelweg, net na de tolpoort. Er zijn meerder Novotels onderweg maar deze zat net iets over de helft van de route. Kinderen slapen gratis op de kamer van de ouders. Je kunt ontbijt bij boeken, hadden wij toen gedaan, lekker makkelijk. En er is buiten een zwembad, lekker om even af te koelen.

Het kost wel iets meer dan 100 euro (incl ontbijt dan) maar ik had dat er graag voor over, het was erg comfortabel. Wel op tijd boeken want ze zitten altijd vol ;)

Dit jaar gaan we overigens naar het Novotel in Dijon, zelfde principe.

3. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Wij nemen geen campingbedje mee voor de kleine. Kan je die ALTIJD last minute bijboeken? wij gaan half juni naar languedoc roussillon en willen niets boeken voor onderweg omdat we niet weten hoe zo een lange reis gaat verlopen. Zit alleen een beetje in mijn maag of alle hotels een babybedje kunnen plaatsen?

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Is het misschien een gek idee om het in 1 keer te doen? Wij reden (vanaf Rotterdam) in 10 uur naar die regio. Dat was uitstekend te doen met een lange lunchpauze tussendoor.
    Scheelt je een vakantiedag en extra geld wat je op vakantie uit kan geven...

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Wij gaan 14 juni naar la baume frejus
    We gaan het in 1 keer doen

Nachts rijden

Heb wel gekeken naar overnachtingsmogelijkheden maar te duur...

Eurocamp heeft campings waar je ook 1 na ht in stacaravan kan verblijven mss dat een idee

Deel Deze Pagina