zoals de titel zegt kun je foto's ook ergens op cd laten zetten via internet zoadat je ze op je pc en tv kan kijken niet al te prijzig natuurlijk iemand enig idee?
Ik zit met net zo'n soort vraag! Ik wil mijn foto's op dvd hebben als een soort van backup. Heb al zovaak geprobeerd een dvd te branden, maar snap er echt helemaal niks van.
Ja, volgens mij kan het bij hema en kruidvat online... heb 't nog niet gecheckt, maar kijk even, zou ik zeggen...
Inderdaad, picasa! Ik ben ook niet zo'n pc-freak (heb trouwens geen idee hoe een fotoprogramma werkt) maar met dit programma lukt het mij prima! En als je ze via picasa op cd zet, krijg je er heel veel op! Het wijst zichzelf uit.
picassa heb ik kunnen ze later van die cd ook weer op je pc om bij te bestellen enzo? speelt ie af op tv en hoe doet ie dat? als dia?
dat kun je zelf aangeven, Wij kunnen de cd op tv en pc afspelen, maar dat ligt ook aan je schijfje dvd of cd zeg maar... Wij hebben er onze trouwfoto's opgezet, heel leuk geworden. en je kan meerdere cd's maken er 1 van weggeven of opslaan op je pc. Wat je maar wilt
Zit niet thuis achter mijn pc, maar ga het proberen uit te leggen... Ik zorg er steeds voor dat mijn foto's verkleind worden voor ik ze op cd schrijf (krijg je er meer op). Je selecteert de foto's die je graag op cd wil hebben. Dan klik je op exporteren en dan slaan de foto's op in een mapje op je harde schijf. Vervolgens steek je een cd/dvd (ik neem altijd een dvd) in je pc. Kopieer de foto's die in het mapje staan (dus die wat je geëxporteerd hebt en dus kleiner zijn) naar je cd. Bij mij staat dan bovenaan: bestanden die klaar zijn om te branden. En dan klik ik op branden en klaar is kees! Foto's van je cd toch nog laten ontwikkelen is volgens mij net hetzelfde als dat ze op je harde schijf staan...