Hoi Dames! Er zitten hier vast wel dames uit (de buurt van) Amersfoort. Ik wil binnenkort met mijn dochter van 7 gaan shoppen. Normaal doen we dat hier, of in Arnhem, maar wilde nu eens naar Amersfoort toe. Alleen, welke winkels zijn daar voor kinderen? Wat zijn de aanraders en wat de afknappers?
jaren terug geweest toen zat okaidi er nog. dat was een leuke en betaalbare winkel voor kinderen. maar volgens mij zit ie er nu niet meer. verder heb je de gewoonlijke winkels daar..
Kidsproof Amersfoort - Leuke kinderwinkels voor kleding en schoenen Misschien staan hier wat winkels bij. Er zijn inderdaad veel standaard winkels, het centrum is gezellig maar niet zo groot.
Speelboek in de Krommestraat! Ze verkopen kinderboeken, maar ook leuke spelletjes, puzzels en speelgoed wat veelal te maken heeft met karakters uit boeken.
Is leuk hoor, Amersfoort. Er is daar ook een leuk cafe waar moeders samen koffie kunnen drinken, met een enorme speelkamer voor hele kleine kids.
Waar zit die winkel, ben de naam kwijt. Wij komen niet uit de buurt, maar gaan bijna elke maand naar Amersfoort. Vooral als er iets nodig is door de vele kinderwinkels.