Die man van mij, zucht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Pfff... echt! Die vent van mij.

Het is best een lieve man hoor :D, en in grote lijnen heb ik eigenlijk niets te klagen.

Maar soms heb je van die dagen (en vandaag is zo een dag) dat ik hem dat kippen-nekje liever even omdraai (figuurlijk heh, hij heeft nog best een brede nek. Lukt niet!).
    Waarom? Nja... We zien elkaar de laatste tijd al niet echt heel erg veel. Hij werkt namelijk vijf dagen in de week, van half 6 tot half 6, en stort eigenlijk om 21.00 in de avond al in een soort van comateuze toestand. Logisch natuurlijk, die jongen werkt hard!

Twee avonden in de week rijd ik paard, hij doet periodiek darten, loopt hard en zijn eigen dingetjes verder.
    Plus dat hij een zesde dag per week 'werkt' bij zijn zusje in haar nieuwe huis, tot en met augustus.
    Dinsdag ben ik dus gaan paardrijden, hij gisteren tot half 11 savonds gaan trainen met zijn broer. Allemaal prima!
    Maar vandaag was mijn zoontje bij mijn schoonmoeder, aangezien ik moest werken. Super fijn! Heb veel af kunnen krijgen en man zou hem ophalen. Wat hij ook ging doen, iets voor zessen.

Ik zei nog: Kom daarna lekker gelijk naar huis, want ik zit al de hele dag alleen en morgen ga jij naar de verjaardag van je opa (waar hij de hele bunch dus weer ziet). Dan hebben we in ieder geval nog even de donderdagavond van deze week met elkaar.

Maar neeeeeee hoor!
    Meneer zit *op dit moment* nog bij zijn ouders te keuvelen en ik zit dus -wederom- alleen op de bank.
    Natuurlijk redelijk hormonaal (moet ongesteld worden), en aan het knarsentanden.

Soms, heel soms. Kan ik die lieve goddelijke, schattige, hardwerkende man van mij echt wel even de strot dichtknijpen.

2. penseel

penseel Niet meer actief

Niet leuk.

Je zoon dus ook nog daar?

3. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Oeiii haha dan zou ik ook even flink geïrriteerd zijn! Hopelijk is er iets leuks op tv zodat je je tijd alleen wel nog om krijgt ;)

4. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ja mijn zoon is daar ook nog.

Noem mij maar gek.. Maar dat vind ik nog het ergste, heb hem al de hele dag niet gezien :( en nu krijg ik zo een oververmoeid kind naar binnen die niet te genaken is en gelijk naar bed moet. Zucht...

5. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Nou dat is ook nog leuk! Ik had 'ons' programma op pauze gezet op de UPC box om samen om half 8 te kijken.

Dus ik zit nu met een gepauzeerde tv en niets anders dan ZP om mijn irritaties op te uiten :D

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Hihi sorry ik moest wel even lachen, je brengt het in ieder geval leuk ;) Hoop voor je dat hij snel thuis komt (hij moet toch moe zijn, hij zit tenslotte bijna tegen zijn coma-tijd aan ;) ) en hopelijk is hij dan nog even gezellig tegen je :)

7. misa

misa Niet meer actief

Hormonaal of niet, ik zou dit ook niet waarderen!

8. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Hahaha ik zou ook gerirriteerd raken haha

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hahaha, had mijn vent kunnen zijn :p

Die zou het ook gewoon kunnen presteren om alsnog laat thuis te komen zonder kwade bij bedoelingen zeg maar.
    Gewoon even wat drinken omdat het toch wel gezellig is en dan vervolgens de tijd vergeten.

En dan zit ik ook geïrriteerd op de bank te wachten ;)

10. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ow joh schat kom gezellig naast me zitten dan ;)

Mijn vriend werkt ook 5 dagen per week, en ook vaak "laat" thuis, nu hebben we de afspraak dat hij om 5 uur echt weg gaat van kantoor, want ik moet insuline spuiten en durf dat dus niet zelf.
    Nou is het al lastig om iemand die normaal tussen half 7 en 7 uur binnen komt stappen om 5 uur dat gebouw uit te krijgen, en presteert hij het dus meerdere keren per week "te laat" te komen, waardoor ik met zweethandjes boven het fornuis sta (moet eten, kan nog niet eten, moet eerst spuiten, durf niet zelf te spuiten, suiker zakt, help ik wil eten :p)

Dan is het er nog zo 1, net als die van jou, die zijn dingetjes heeft, en ik heb ze normaal ook. En we hebben een dochter.

Van de week: Wil je even de bench ophalen bij vrienden (hond heeft besloten te slopen als we weg zijn) en kom asjeblieft gelijk terug, 10 minuten kletsen en dan terug ok? Asjeblieft?
    Enfin, anderhalf uur later....

Het is een super gast hoor, maar vraag hem niet even snel iets te doen, want hij blijft hangen, neemt koffie, maakt nog iets af, werkt nog net iets langer. Heb aan hem gevraagd of het zo'n hel is om thuis te komen, maar dat is helemaal niet zo, hij heeft gewoon totaal geen tijdsbesef, en is dus ook altijd te laat geweest bij afspraken met vrienden en familie.

Lief zijn ze he ;)

11. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Haha fijn dat die vent van mij de enige niet is!
    Voel ik me toch wat minder 'alleen' zo op de donderdagavond.

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Die van mij komt net aanrijden.
    Is net klaar met werken.
    Vanochtend om 7.15 de deur uit gegaan.

Morgen zie ik hem waarschijnlijk ook niet.
    Ik ga naar de 9 maanden beurs en hij gaat 's avonds naar een optreden van een band.

Gelukkig het weekend wel samen!
    En dan gaat ie maandag, dinsdag en donderdag weer overwerken tot 21.45.

Extra geld voor ons meisje zegt ie dan ;)
    Toch wel lief haha.

13. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Die van mij zie ik alleen zaterdag. Zondag gaat hij darten en volgende week is hij weer van 8 tot 18.00 aan het klussen bij zijn zus. Verdient ie dan weer niks mee, maar het kost me wel een half weekend welke week. Mehhh...

Oja! En alsof de klok er op gelijk te zetten valt: Meneer ligt nu te slapen op de bank.

14. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik wil juist dat die weg is, hij kijkt nu voetbal en kennelijk ging er wat mis op het veld ;)

15. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113

Haha, ik zag het op Facebook ja :p

16. wachtend

wachtend Niet meer actief

Tja misschien ben ik dan wel een pietlut maar ik zou not amused zijn als mijn man mijn zoon tot bijna 23:00 uur op laat blijven. Hier is uiterlijk toch echt 20:30 uur en dan nog als hij goed geslapen heeft overdag.

17. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Agg... Nee dat is niet eens een issue.
    Zoon gaat in het weekend ook wel eens mee naar verjaardagen, of op visite wat wel eens wat later wordt.
    Hij slaapt al sinds 1.5 niet meer overdag, dus daar kan ik geen 'voorwaarden' aan stellen.
    Het is meer het idee: Ik mis hem ook de hele dag (ik werk vanuit huis) en dan komt hij thuis en dan is hij moe, prikkelbaar (want een drukke dag) en gaat eigenlijk gelijk naar bed.

Omdat ik thuis werk en het momenteel ook heel druk heb, heb ik al minder aandacht voor hem als ik echt zou willen. Vooral in de vakantie.
    Een beetje quality-time met mijn zoon voordat hij naar bed moest, had dus wel fijn geweest. Maar helaas. Het mocht niet zo wezen! Hij ligt namelijk sinds 21.30 in bed.

18. wachtend

:( vervelend! Ik MOET van mijzelf ook iedere avond mijn kleine man in bed stoppen, afspraken etc dat maak ik na mijn knuffeltijd met zoon.

En een zwaar overprikkeld kind is inderdaad niet leuk, slaapt hij dan morgen wel wat uit? Hier gelukkig wel als het al wat later word haha

19. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Dat is echt nog even afwachten. Vaak is hij zo onder de indruk van een dag. Ze zijn naar een speelparadijs geweest enzo, natuurlijk hartstikke leuk! Maar na dat 'uitrazen' kan hij soms iets langer hyper blijven dan gewenst, haha.
    Maar over het algemeen, na een visite, pakt hij zijn uurtjes extra gelukkig. Ik hoop dat hij nu ook lekker rustig blijft slapen.

20. wachtend

Ja in die hoofden gaat van alles om!
    Ik hoop op een rustige nacht voor jullie en euhm als ik jouw was zou ik nog wel even een rotgeintje uithalen bij je man om in ieder geval je statement te maken :p

Deel Deze Pagina