Hopelijk kunnen jullie mij helpen door wat ervaringen te delen. Ik ben opzoek naar het leukste landal park wat het liefst ook een beetje luxe is. Vorig jaar zijn we bij Hof van Saksen geweest dus dat kennen we. Graag in Nederland, maakt verder niet uit welke plek. En als het lukt ook wat info voor eromheen om te doen met een 4 en 2 jarige. Alvast bedankt!!
Wij zijn fan van Vennebos en Lommerbergen omdat ze zo een leuk zwembad hebben en een plaza. Beide in een leuke omgeving waar veel te doen is.
Hof van Saksen is wel de meest luxe denk ik. @Cindy1977 weet meerdere luxe parken geloof Ik. Ik vond bij de luxere parken de faciliteiten voor kleintjes niet allemaal beter of leuker dus kiezen we ook vaak voor wat minder luxer maar leuker qua faciliteiten. Esonstad vind ik wel mooi qua huisjes en ook faciliteiten!
Schatberg en de vers hebben mooie luxe huisjes Schatberg heeft vele faciliteiten de vers een stukje minder groots Aelderholt heeft ook nieuwe luxe huisjes en leuke faciliteiten
Wij zijn 2x bij aelderholt geweest en is goed bevallen. Hof van Saksen is volgens mij wel heel erg luxe. Bij aelderholt zit trouwens een mooie binnenspeeltuin. Zwembad vond ik niet superbijzonder. Maar zoontje vindt het park geweldig en daar gaat het om Wij zijn ook bij orveltemarke geweest maar als het slecht weer is zit daar alleen een bedompte binnenspeeltuin op een zoldertje...
Coldenhove vonden wij erg leuk! Binnenspeeltuin, prima zwembad, leuke activiteiten voor de kinderen. Wij hadden er een heel leuk kinderhuisje met aparte speelkamer en leuk stapelbed (nr 207 maar zijn er meer van) Vanaf het park loop je gelijk het bos in. Aelderholt ook leuk!
Wij gaan best regelmatig naar Hof van Saksen en vonden ook Nieuwvliet-Bad een mooi park. De jongens vonden het zwembad wel ‘iets’ minder.
Coldenhove en t Loo zijn toch wel mijn favoriete parken. Qua luxe is denk ik niets echt vergelijkbaar met hof van saksen maar je kan in ieder geval een luxere accommodatie kiezen op ieder park.
Aederholt is echt een superleuk park zijn er nu met een 5 jarige en bijna 2 jarige geweest voor hun was het echt geweldig. Ze hebben ook wat luxere huisjes. Land van Bartje is ook tof geloof dat ze daar ook wat luxere huisjes hebben. Van deze 2 vind ik het zwembad bij het land van Bartje het leukst! Maar de binnenspeeltuin bij Aederholt weer leuker.
ik hoor Coldenhove inderdaad ook vaak... Zelf vind ik t Loo een fijn park. Niet luxe per definitie. Wel netjes qua binnenspeeltuin, leuk centrumpje, mooi strandbad. Voor jezelf zit het spelcomputer museum in Zwolle érg leuk... jammer dat je kinderen nog wat klein zijn hihi. Dinoland in Zwolle is misschien een leuker idee voor hen.
ik vind landal ouddorp duin heel fijn, luxe mooie huisjes en heel dichtbij de zee. Ook een fijne winkel en restaurant op het park
Wij zitten nu in Coldenhove. Geen luxe, maar de kinderen vinden het erg leuk. Vanaf half augustus bloeit de heide in de buurt, dat is erg mooi. Verder is het zwembad klein, die is in bijvoorbeeld Lommerbergen veel leuke, maar onze kids maakt het niets uit.
Vennebos is fantastisch qua zwembad, maar ik vond Landal Rabbit Hill toch een stuk leuker voor de kids en onszelf. Landal 't Loo ook geweest (alleen toen waren de kids niet mee). Ik vond dat park zelf een beetje saai qua opzet. Landal Strandresort Ouddorp Duin is ook fantastisch voor kids en jezelf, en zit letterlijk aan het strand ook nog eens.
Even iets om rekening mee te houden: wij gaan volgende week naar Landal en je kunt alleen zwemmen met reserveren. En er wordt niet gegarandeerd dat je tijdens je bezoek kunt zwemmen. Ik zou me dus nu even niet hoofdzakelijk op het zwembad focussen.
Ligt aan het park. Hier zonder reserveren en tot nu toe nog niet hoeven wachten. Zitten op dit moment in Land van Bartje.