winkelen in Harderwijk of Zwolle

Discussie in 'De lounge' gestart door Baileyy, 3 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Wie kent de plaatsen Harderwijk of Zwolle om te winkelen?
    Welke is leuker? Kleine winkeltjes? Kinderkleren?

2. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    582
    383
    63
    Vrouw
    Ik zou niet in Harderwijk gaan winkelen. Ik ben er wel al een tijdje niet geweest, maar er is/was veel leegstand. Er zijn wel een aantal kledingwinkels met kinderkleding. 2 of 3 geloof ik en een C&A. Maar ik zou dan voor Zwolle kiezen. Iets meer keuze.
    Ik hou overigens niet van winkelen, dus ik hoop dat andere mensen nog goede tips hebben voor kleine boetiekjes. Wel leuk om bij Waanders in de broeren koffie te drinken of te lunchen. Prachtige plek en nog even lekker snuffelen tussen de boeken.

3. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Harderwijk ken ik niet qua winkels. Ik vind Zwolle wel leuk. Misschien Batavia stad ook een optie? Welke merken shop je graag?

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Waanders is leuk ja, weet ik van jaaaren terug. Ik dacht dat Zwolle juist wat leegstand kreeg. Vandaar de vraag.
    Maar dan toch maar Zwolle denk ik ja ;)

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik heb niet echt vaste merken voor mezelf. Voor de kinderen van alles en nog wat. Geen Vingino.
    Batavia stad ken ik eigenlijk ook niet. Ben er 15 jaar geleden ofzo voor het laatst geweest. Ik dacht dat daar vooral duurdere merken outlet hadden en weinig voor kinderen?

6. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Ik vind de retour winkel leuk in Batavia stad. En schoenen (Topmerk, Nike of adidas) voor de kids haal ik daar ook. Voor mezelf ga ik graag naar de only en waar ze het merk object verkopen. Batavia is afgelopen jaren stuk groter geworden. Is wel allemaal “merk” maar only zit er tegenwoordig ook.
    Shop je liever bij Hema, ca, hm ect dan is Zwolle een beter idee

Baileyy vindt dit leuk.
  7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Harderwijk is om te winkelen niet zo geweldig, zwolle daarentegen is superleuk!

Baileyy vindt dit leuk.
  8. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Klinkt ook leuk ja!! Goede tip, had echt niet aan Bataviastad gedacht.

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    zwolle!

10. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.038
    16.544
    113
    Harderwijk heeft 1 hele leuke kinderkleding winkel, met een glijbaan binnen voor de kinderen. :D Maar daarvoor zou ik niet naar Harderwijk komen, kan je niet naar Amersfoort of is dat te ver weg? ( aangezien Zwolle ook een optie is en Harderwijk er tussenin ligt)

11. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Klopt! Wij zijn toevallig recent in Bataviastad en Zwolle geweest. Bataviastad is om een paar spijkerbroeken van Retour te halen ofzo wel prima maar niet per sé gezellig vind ik.
    Zwolle vonden wij erg leuk en sfeervol om te winkelen, veel leuke kleine maar ook grote winkels. En superveel leuke horeca.

Harderwijk vind ik geen aanrader voor een echte dag winkelen.

12. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Zwolle, vind ik gezelliger dan Harderwijk.

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Harderwijk zo zo super-gezellig geworden! Ze hebben de hele boulevard aangepakt. In Zwolle zijn er meer van de grote ketens, maar het aanbod is er echt niet meer. Wij gingen vroeger altijd naar Zwolle, maar toen ik er vorig jaar weer was vond ik het erg tegenvallen.
    Amersfoort vind ik, zoals iemand anders schreef, nog weer veel leuker.

14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Harderwijk vind ik gezelliger, maar als je echt voor het winkelen gaat zou ik naar Zwolle gaan.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.156
    35.812
    113
    Laatst naar Zwolle geweest. Vond het erg gezellig en genoeg aanbod.

16. Alioli

Alioli Actief lid

6 aug 2020
    113
    112
    43
    Vrouw
    Harderwijk is leuk als je even wilt winkelen maar verder op het terras aan de boulevard zit. Een hele winkeldag ga je daar niet redden daarvoor zit er echt te weinig. Zwolle is leuk net als Amersfoort veel grote ketens maar ook gezellig. Almere is ook qua winkelaanbod erg groot echter vind ik Almere niet heel gezellig winkelen.

17. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Grappig, ik vond de laatste keer Amersfoort juist tegenvallen;) Ligt er misschien ook aan wat je leuk vindt..

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Maar in Zwolle redt je toch ook geen hele dag? In mijn verbeelding was Zwolle vroeger heel groot, maar toen ik er dus vorig jaar weer was dacht ik: is dit alles? Was de winkelstraat zo door. Vond het echt tegenvallen. Almere vind ik echt vreselijk. Of je moet weten wat je wilt hebben en dan gelijk weer weg. Gezelligheid is ver te zoeken. Daarom is Amersfoort mijn favoriet: veel aanbod, maar toch gezellig (met karakter).

19. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.494
    8.414
    113
    Denk dat dat ook het verschil maakt.
    Ik ken Zwolle ook nog van vroeger en met de jaren vind ik het aanbod ook steeds magerder worden :oops:

Maar als je er voor het eerst komt heb je die vergelijking niet, en dan denk ik dat er best leuke winkels zitten ja.
    En inderdaad ook genoeg horeca, op vrijdag (en zaterdag?) is er ook nog een grote markt.

20. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Amersfoort vind ik leuk. Gaan we ook vaak heen. We wilden eens wat anders. Een hele winkeldag hoeft niet. Wel wat gezelligheid en leuke winkels. Heb iets voor mezelf nodig en voor de kinderen ook.

Deel Deze Pagina