Hoi hoi, ik wilde even mijn blijdschap met jullie delen wat betreft het winkelen met mijn dochtertje van nu 15 maanden. Het is altijd zo'n genot om naar de Albert Heijn te gaan met haar en ondertussen helpt ze al echt mee met het 'boodschappen doen'. Ik ga nu vaak gewoon met haar naar de Albert Heijn, ook als ik eigenlijk niet eens echt iets nodig heb gewoon omdat zij het zo geweldig vind (ok, AH is om de hoek maar toch). Ik vroeg me af of er nog moeders zijn die een kindje hebben met een shopverslaving? hahah Ik heb er een filmpje van gemaakt, gister in de AH. Ze vind het zo leuk daar met die kleine wagentjes! http://www.youtube.com/watch?v=HlhM1KnGBpU
GEWELDIG! hahahaha. Heel leuk dat filmpje!! Heb tranen met tuiten gelachen haahha. Mijn meisje kan ook nog niet lopen maar die zit altijd heel chill in het winkelwagentje met haar beentjes recht voor haar uit en dan onderuitgezakt Vaak pakt ze dingetjes en gooit het dan weer de kar uit
Bedankt voor de leuke reacties! Ik was ook best trots op het eindresultaat Zal ontzettend leuk zijn voor haar om later eens terug te zien @Sanjor dat dingen uit het wagentje halen en weggooien herken ik ook goed van toen ze nog wat jonger was Moet zeggen dat ik die fase toen veel vermoeiender vond dan nu kwa winkelen. Toen ze alleen nog maar in het wagentje kon zitten verveelde ze zich namelijk best snel (gevolg: alles uit de wagen trekken).
Hahaha, grappig. Wat een bijdehandje zeg! Die van mij liep nog niet eens toen ze zo oud was! Leuk gedaan, heb erg zitten lachen!
LOL wat ga je met alle boter doen? Hier een dreumes die de boel afbreekt dus die gaat lekker in de winkelwagen. Althans als hij al blijft zitten!
keigaaf flmpje zeg!!! Hier ook veel plezier met mijn meisje boodschapjes doen, leuk idee, ik ga haar ook maar eens filmen!
leuk filmpje! De mijne loopt nog niet, maar vindt shoppen met mama wel leuk. Zaterdag nog samen de stad in geweest was erg gezellig. En mijn grote dame vond/vindt shoppen ook leuk en gezellig.
tranen in mijn ogen van het lachen! GEWELDIG echt.. vooral ook omdat het zoooo herkenbaar is! Heerlijk, en wat een leuk meidje heb je!
We hebben het teveel aan boterkuipjes er stiekem weer uitgehaald voordat we moesten afrekenen, toen ze niet keek Ze gooit tijdens haar shoppingtripje nog wel meer in het wagentje wat we niet nodig hebben, haha.
Hahaha wat lachen zeg! Nu kan ik helemaal niet meer wachten, ze vindt het nu al helemaal te gek!Superleuk gedaan, ik moest vooral lachen toen ze op haar hurken voor het schap met de drank ging en later zat te worstelen met dat stokbrood
schattig! wat kan jouw meisje al goed lopen zeg! hier zat mijn meisje ook meestal in de winkelwagen maar dat vond ze ook hardstikke leuk. Gingen we samen op zoek naar eieren ofzo. Ze vind het nog steeds hardstikke leuk. Als ik vraag: wat gaan we doen vandaag? roept zij: mama bootgappe doen!
leuk gedaan met dat muziekje en die tekst whahaha. Hopelijk wordt het bij jullie alleen nog maar leuker net als bij ons. Hier eentje van 3, die s middag haar roze glitterhandtas (dank je wel oma) pakt en zegt: mama, gaan we shoppen?? Reactie van man: OMG je hebt haar gehersenspoeld, het is een mini you