geweldig filmpje!...shoppen met 1 van de kindjes vind ik idd ook leuk...(met zoon wat minder...dat is een vreselijke treuzelkont)maar met 2 tegelijk is het een hele uitdaging...vooral in de supermarkt met die karretjes...volgens mij spreken ze vantevoren af: als we binnen zijn ga jij links ik rechts...en probeer ze dan maar eens bij te benen hahaha
Superleuk filmpje! Heb heerlijk gelachen! Mijn zoontje loopt nog niet, maar zit dan wel in de zitting en dan mag hij de boodschappen in de winkelwagen gooien. Hij zwaait dan ook nog naar elke boodschap die hij in het wagentje heeft gegooid. Zo grappig
Geweldig!! Heerlijk kind! (En mooi meisje ook ) Mijn dochtertje loopt nog niet, dus zij zit nog in het zitje van het winkelwagentje. Zij wil dan ook altijd de boodschappen in het karretje doen en beledigd dat ze is als ik per ongeluk zelf een product in het wagentje doe
Haha! Ja mijn man spreekt af en toe ook wel zijn zorgen uit over het hoge 'meisjes' gehalte van Liv. Hoe ouder ze wordt hoe meer ze echt een meisje wordt. Natuurlijk doet hij het als grapje, maar hij is echt een 'man', die met haar bergen wil gaan beklimmen enzo maar voorlopig vind ze shoppen leuker!
@frederike dat lijkt mij idd een hele opgave, met 2 kleintjes winkelen. Volgens mij is dat haast een onmogelijke opgave, om ze dan beide bij jou in de buurt te houden en er voor te zorgen dat alles heel blijft in de winkel Heb dan ook altijd veel respect voor moeders die zich met 2 dreumesjes, die er geen zin in hebben, een weg weten te banen door de schappen van de supermarkt. Erg leuk om die andere winkel ervaringen te lezen trouwens! Over het algemeen vinden de kindjes het dus erg leuk!
Ik heb erg gelachen om het filmpje, echt geweldig en leuk in elkaar gezet ook! Dat met dat stokbrood en de boter... hilarisch (Vraag me wel af hoe je het zo aandurft met die boter, zo'n kuipje valt zo kapot . En ik ben jaloers op je brave meisje , hier een ongeleid projectiel die ik uiteindelijk vast zet in de buggy met de nodige tegenzin en dat laat ze dan de hele winkel even horen ). Maar Eva was vroeger (en nu nog steeds) wel heel braaf . Durf het nu niet aan, met 2 kinderen en allebei een karretje. Heb geprobeerd dat ze om de beurt mochten maar dat werkt niet, Lisa vindt het prima maar Eva wil laat het wagentje echt niet los en erg gezellig is het dan niet meer....)
leuk filmpje zeg.. ik zet haar nog " veilig " in het winkelwagentje, maar moet het misschien ook maar eens zo gaan proberen.. alhoewel ik wel al drama`s voorzie.... vandaag had ze zittend in het karretje een zak krentenbollen te pakken die ze met een ferme VOOR SANNE in de wagen keilde.... laten we nou geen krentenbollen nodig hebben dus dat was krijsen.. laat staan als ze zelf mag lopen..
@ Snoopy zoals ik al schreef kan ik me dat heel goed voorstellen. Zou het ook niet aandurven met 2 kleintjes denk ik. Nu kan ik haar met die vlag die aan het karretje zit nog af en toe bijsturen haha, maar probeer dat maar met 2 kleintjes. Dan is de lol er voor jezelf ook wel af lijkt mij, ben je meer bezig met politie agent spelen dan winkelen @kris8 wow wat gaaf dat je dochtertje al twee woordjes achter elkaar kan zeggen. Liv kan haar eigen naam nog niet zeggen, dat lijkt me zo schattig! Het lijkt mij eigenlijk een vrij makkelijke naam, maarja, ze neemt haar tijd om die 3 letters uit te spreken. Yoghurt kan ze dan weer wel zeggen heel gek want ze hoort haar naam toch wel de hele dag door!
Lisa kan al vanaf dat ze net 1 is haar eigen naam zeggen, maar Eva lukt niet, zo raar. Ze noemt zichzelf dus Lisa en Eva noemt ze Sisa . Verder zegt ze dingen als beneden, poetsen en kleien, maar Eva dus nog niet
Wat een geweldig filmpje!! Ze loopt inderdaad al goed... Hier zit ze sinds kort wel in zo'n autootje vóór het winkelwagentje, met zo'n stuur en toeter! In het gewone stoeltje was echt even niet meer te doen en helemaal niet als ik alleen met haar was. Steeds achterstevoren gaan zitten of gewoon gaan staan in het stoeltje...zucht...niet echt ontspannen boodschappen doen! Hier loopt ze ook nog niet, maar als het zover is hoop ik dat ze ook zo braaf meehelpt en niet alles uit de schappen trekt en op de grond gooit!!
Dat is al snel zeg, sinds ze 1 is. Erg grappig is dat ja, hoe ze de eerste woordjes kiezen. Ik kan er geen logica in vinden waarom ze "yoghurt" bijvoorbeeld wel zegt en "liv" niet, terwijl ze dat juist zo veel hoort. @kristel dat opstaan in het zitje is zooo herkenbaar! Toen ik Liv nog in het wagetje zette draaide ze zich uit verveling ook meestal helemaal in het zitje en probeerde op te staan. Idd erg stom winkelen op die manier, want je loopt de hele tijd alleen maar van "nee, zitten. Kom, ga zitten. Hee, blijf je zitten? Ga nu maar zitten schatje"
Geweldig zeg! Heb zooo gelachen. Onze dochter vind het ook geweldig om mee boodschapjes te doen. Heb haar nog in de grote winkelwagen zitten, maar moet dit ook maar eens proberen hihi... Leuk!!!