Superleuk filmpje van je knappe dochter! Heerlijk herkenbaar. Hier ook zo'n winkelfanaat die altijd met het "tarretje" in de weer wil zijn
Ontzettend leuk filmpje! Oh, moet ik ook doen... Haha, eerst een nieuwe videocamera aanschaffen nog Ik betrapte mijn meisje gisteren. Ze zit nog in het wagentje (loopt nog niet) en ze had een cougette gepakt en zat er van te eten.... oops hahaha
Wow wat veel en wat een leuke reacties allemaal zeg Wat ik me afvraag trouwens...waar winkelen jullie meestal met de kleine? Ging voorheen meestal naar de Jumbo maar sinds Liv meegaat eingelijk geswitched naar Albert Heijn, omdat die gewoon veel kindvriendelijker zijn ingesteld vind ik! Ze krijgt altijd een koekje aan de kassa en een plakje kaas of ham. Vind het echt geweldig hoe AH met kleine kindjes omgaat. Is dat overal zo of hebben wij geluk?
Ik denk dat je geluk hebt Hier geen koekje of plakje kaas.. Maar vindt de AH wel heel goed en beter dan andere supermarkten. Als je iets zoekt dan moeten ze hier met je meelopen.. En ze staan amper in de weg met al die karren enz
Oh ik heb echt zitten huilen van het lachen Ik had het al niet meer bij het kaas-stukje, wat wil je ook met zoveel grote ronde kazen. Maar toen kwam de battle om de boter. En de slagroom hoeft niet meer geschud denk ik, hihihi. Ontzettend grappig!
Harstikke leuk filmpje! Hier ook zo'n shopaholic (net als mama) Ze staat uitgebreid kleding te bekijken, en dan de hele tijd "mooi" of voor "papa". In de AH gaat ze eerst uitgebreid de folder bekijken. Maar ja, ze heeft nog al een eigen willetje, dus gaat niet altijd even soepeltjes in de supermarkt.
GE-WEL-DIG!! Ik kom niet meer bij! Ik snap dat je elke dag gaat... Enne zo shoppen is lekker goedkoop want de producten die het laagst staan in het schap zijn meestal het goedkoopste !!
@Pelikaantje haha leuk is dat he in kledingwinkels. Hier ook een kleding inspecteur, ze kan nog geen 'mooi' zeggen, maar zegt daarvoor in de plaats 'wahhw' (wauw). @frannie haha dat wist ik niet!
Wauw, wat is dit super gaaf! En wat een scheetje Van dit soort dingen kan ik zo intens genieten! Dit zijn voor mij de unieke momenten. Als je dit met je kind kan doen! Heerlijk toch! als je kind zo happy is. Dan hoef je geen duur groot speelgoed ofzo whaha AH is genoeg om rond te racen.
Wat een geweldig filmpje en wat een schattige dochter heb je! Wat loopt ze ontzettend goed en makkelijk, ben ik stiekem een beetje jaloers op met mijn kleine (letterlijk! 70cm) kruipertje. Geniet er maar lekker van en gewoon lekker naar de Appie elke dag!
Moet je maar eens kijken... Op ooghoogte staan de duurste dingen en onderin de goedkopere... Tactiek voor de verkoop..
Hey wat grappig, kreeg net via youtube een berichtje van AH: Geachte mevrouw, Het doet ons erg goed dat u en uw dochter zo blij worden van Albert Heijn en wij hopen dat u beiden met veel plezier boodschappen blijven doen bij Albert Heijn. Met vriendelijke groet, Daan Koops Albert Heijn Klantenservice Toch leuk!
Had een filmpje moeten maken hoe mijn kids naar het filmje keken, ze vonden het helemaal fantastisch! Hier met 2 jongens ook altijd een pretje als we boodschappen gaan doen... We maken het gewoon gezellig... offtopic: Wat betreft je andere muziek! Echt supergoed! Ben je nu ook nog actief zangeres?
Leuk, had ook graag dat filmpje willen zien mik2sept Wat betreft zingen..helaas staat dat echt op een heel laag pitje. Ik had stiekem gedacht dat mijn passie voor muziek niet naar de achtergrond zou hoeven te verdwijnen met de komst van Liv, maar dat is stilletjes aan toch wel gebeurd. Ik moet er maar weer eens werk van maken, heb verschillende leuke opties die eigenlijk voor het grijpen liggen! Leuk dat je er naar vraagt