Hahaha ik denk dat jij inderdaad erg bedreven bent! Jaloers haha. Nou ik ga binnenkort dan toch nog maar eens een poging doen. Met alle tips van superwoman ruk tot deur achteruit duwen en door haha.
Tja ik heb dr ook geen last van.. duwdeur duw ik met m'n billen open en trek zo de wagen na binnen.. trekdeur; trek hem open hak dr tegen en kindwewagen voor me uit.. geen probleem!
Winkels zijn niet altijd even kindvriendelijk nee. Supermarkten zijn goed te doen maar de rest valt tegen. Een tijdje terug bij de Blokker iets kapot gemaakt omdat ik met mijn rugzak er langskwam. Ik moest me in allerlei mogelijk bochten wringen om weer achteruit te gaan omdat ik er niet tussendoor kon! Is niet echt op kinderwagens gemaakt. Drogisterijen zijn aardig te doen, maar soms staat er van alles in het pad. Niet echt handig als je je pak eigen merk melkpoeder wilt halen... Action is vaak ook goed te doen hier. Is wel een pluspunt. Hema ook goed, behalve bij de kledingrekken. In sommige winkels kom ik bijna niet meer met de wandelwagen.
kruidvat is hier echt een ramp, hebben ze bakken in de gangen staan en die staan dan met 1 punt naar de producten toe zeg maar. mogen niet gewoon met de lange kant tegen de muur aan staan... ik duw altijd gewoon door , blokker is ook zo'n fijne winkel idd, alles op verschillende verdiepingen... etos en action werken hier nog het beste moet ik zeggen! en supermarkten gaan ook prima hoor!