Wie kan mij opweg helpen voor een sinterklaasverlanglijstje? (leuk galgje woord trouwens ) We geven vaak voor zo rond de 15 euro. Het liefst dus wat kleinere cadeautjes. WAT KAN IK VRAGEN/ OP MIJN LOOTJE ZETTEN?? Alvast bedankt!
Tja... het is echt maar net wat je wilt hebben... Ik heb bijv. Blond-Amsterdam spulletjes gevraagd, of een 2de hands spel voor de Wii
- de dvd van komt een vrouw bij de dokter (10.- bol.com) - een goeie cd - een leuk tijdschrift - decoratiespullen voor in je huis van de action - lekkere douchegel/ scrub
Ik hoop dat ik mijzelf trek, dan ga ik onwijs leuke duurdere dingen kopen, zonder aan die 15 euro te denken.... Voor nu kom ik alleen op deodorant, spulletjes voor mijn fotografie...
ik kijken naar haar nick naam ik denkend wat is daar nou handig aan????? en toen viel het kwartje8) het is nog vroeg....... on topic: ik vraag vaak een abb op de flair ofzo voor 8 nr 15 euro
Sloffen Babyspulletjes Tupperware (oid) bakjes Andere kleine dingetjes die je altijd nodig hebt maar nooit koopt.
iets van rituals, leuke dvd of boek Ik heb oa geurstokjes gevraagd van rituals, nieuwe pannelappen, fotolijstje in bepaalde stijl/merk. Misschien zoiets?
Iedereen houdt natuurlijk weer van andere dingen maar ik zou er op zetten. -gezichtsmaskertjes -bruistabletten -geurkaarsjes -zwarte oogpotlood van de etos -oogschaduw etos (wel het goede nr. erbij zetten )