welke kleding is " in" dit voorjaar.

Discussion in 'De lounge' started by MamavEsmee, Feb 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jaja, het voorjaar komt er aan!

Aangezien ik veel ben afgevallen moet ik ook voor het voorjaar weer " nieuwe" kleding aanschaffen, of wat een straf.

Nu hangt er in de winkel veel bruin, cognac, beige, goud.. Is dat DE kleur voor het voorjaar?

Iemand hier verstand van mode?

2. vive2

vive2 Fanatiek lid

Alle eetbare kleuren (honingbruin, Chocoladebruin, Wijnrood, Vanillewit etc) horen bij het najaar. De trends van het voorjaar zijn grafische- of bloemenprints, felle kleuren en dierenprints (met name panter en tijger, ongetwijfeld geinspireerd op wijlen Nel Veerkamp)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Zou echt te gek voor woorden zijn als de mode wordt geinspireerd door nel veerkamp....

4. MamavEsmee

Wat grappig want de nieuwe collectie van Vila zag ik hangen en dat waren dus allemaal " eetbare " kleuren.;)

5. Als ik in de folder van de H&M kijk; heel veel spijkerstof.. Verschrikkelijk!

Je kunt toch ook gewoon kopen wat je zelf leuk vindt? :)

6. vive2

vive2 Fanatiek lid

Je hoort me ook niet zeggen dat alle eetbare kleuren uit zijn hoor! Maar je vroeg naar de nieuwste trends ;)

Foxter, nee joh! Natuurlijk niet, in Amerika heeft de dierenprint een jaar, anderhalf geleden al zijn comeback gemaakt en toen was onze Nel nog sprinlevend ;) Nou ja SPRINGlevend... :p

7. MamavEsmee

Natuurlijk draag ik wat ik mooi vind.. Maar ben nu slank en wil dat dan ook graag laten zien.

Draag nu alleen jeans met een top of vest..Wil wat hipper voor het voorjaar.8)

8. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Mmmm voor mij blijft het toch zwart en grijs al vind ik de poederroze tintjes tegenwoordig ook mooi. Ik heb alleen nog niets in die kleur gekocht.

9. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Och die dierenprints, ik vind ze vreselijk. Zou me idd net nel veerkamp voelen.

Wat komt er in voor kinderen trouwens?

jumpsuits ook?

10. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Misschien leuke jurkjes , rokjes?
    vind zwart altijd erg mooi en dan met bvb een mooi poederkleurig vestje erover heen.

veel plezier met shoppen!!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Bah die dierenprints...iemand die ik ken heeft zo'n lelijke jas daarvan, wij noemen haar nu de hele tijd Nel...
    Vindt dat soort dingen altijd zo aso.....

12. MamavEsmee

Bedankt voor de tips dames..

Dierenprints gaan hem hier niet worden hoor..;):D

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Ben ik toch hip met mijn nieuwe zwarte tas met dierenprintvoering aan de binnenkant. Het eerste wat ik zei toen ik die voering zag: "Doe maar gauw weer dicht".

Viel mij op dat overal vooral de "eetbare" kleuren en "schepijskleuren" (zoals esprit die noemt) veel te vinden zijn. Vooral die schepijskleuren vind ik wel leuk! Beetje die pasteltintjes.

14. vive2

vive2 Fanatiek lid

De dierenprints zijn ook beslist niet mijn ding, maar die bloemetjesgordijnen (bijvoorbeeld lange lycra jurken of jumpsuits met een contrasterend en fijn bloemetjesmotief) vind ik ook echt te fout hoor!

15. tulip

tulip Niet meer actief

haha, we hebben weer dezelfde gedachte.

Ik hou idd ook heel erg van die pasteltintjes, koop ook bijna alles bij esprit.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    LOL ik weet al wat jij bedoelt:D

Pastel tintjes zijn idd erg leuk, ik heb van de week een heel leuk truitje van Esprit gehad van mn schoonmoeder en een heel leuk licht roze truitje van Vero Moda.

17. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    bloemetjes prints, veel bloemetjes :)

18. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    www.mimpi.nl
    www.z8.nl
    deze hebben jumpsuits

19. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    jasjes met shirtjes eronder met een print van iets.
    veel pofmouwtjes op jasjes
    de boyfriend broek(lijk je weer 10 kilo zwaarder in of je moet maatje 34 hebben)
    en voorderest is het zo uitlopend donkerblauw en veel streepjes gaan we weer zien was vorig jaar ook al
    en dan bloemenprints begon vorig jaar ook al

20. hoe snel heb je erover gedaan dan om af te vallen en hoe?

Share This Page