Winkels in Willemstad? (Brabant)

Discussie in 'De lounge' gestart door Anne1985, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Wie is er wel eens geweest,

Ik woon vlak bij Willemstad maar ben er nog nooit geweest. Het schijnt een leuk en gezellig plaatsje te zijn dus wil ik er binnenkort eens heen. Ik vraag me alleen af of er ook wat winkels zijn? Of is het een echt 'dorpje'?

2. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Het is echt een heel gezellige plaats. Erg mooi ook! Je kunt er heerlijk wandelen en er is veel te zien.
    Veel winkels zijn er niet hoor. Maar de meeste winkels die er zijn, zijn wel op zondag open, omdat het zo'n toeristisch plaatsje is. Maar het is echt een dorpje!
    Er zit een boekwinkel, een paar boetiekjes, wat watersportwinkels, een oud-hollands snoepwinkeltje en verder veel horeca.

Echt een aanrader om eens heen te gaan, zeker als het wat beter weer is. Wij zitten er zeer regelmatig en brunchen daar maandelijks. Echt lekker en gezellig.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.944
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Nou, ik zou er echt niet naartoe gaan om te shoppen. Er zijn wel een paar (kleine) winkeltjes. Het is meer om te 'flaneren', zeg maar. De oude gebouwen en de vestingwerken zijn mooi. Er zijn veel cafés en restaurants, je kunt naar de dure boten van andere mensen kijken. :D Inderdaad een leuk stadje, maar niet om te shoppen.

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Als je leuk wil winkelen zou ik even een 20 minuutjes doorrijden naar Middelharnis. Leuke kleine winkeltjes, ook wat grotere en als je gezellig wat wil drinken kan je aan het haventje terecht. Tegenwoordig zit er ook een taartenwinkeltje waar je alle benodigdheden om zelf taart te maken kan halen, maar natuurlijk ook een kopje koffie met taart kan nemen. Anders dan ik eerst dacht kan je je daar best een middagje vermaken.

5. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Ik ben het eens met mijn voorganger als je wilt shoppen dan is middelharnis of menheerse hoe ze het hier zeggen erg leuk om te winkelen op dn diek.

Ik zelf snap niet wat mensen zo leuk vinden aan willemstad:) als je houd van op een terrasje zitten is het misschien leuk maar die bootjes kijken enzo vind ik niet zo bijzonder:)

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    De bunkers zijn leuk om eens langs te wandelen. Het is een beetje cultuur met die geschiedenis die dit plaatsje heeft.

Nee, als je gaat om te winkelen moet je er niet zijn....
    Maar het is er wel erg gezellig en mooi, vind ik.

7. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Middelharnis ken ik, woon er praktisch naast ;) Ik ben eigenlijk op zoek naar weer eens iets anders.

Bedankt, ik ga zeker een keer naar Willemstad. Een beetje cultuur snuiven..

Deel Deze Pagina